NA : Roamer Peseux 7045 en even voorstellen !

Vandaag blijde eigenaar geworden van een Roamer Peseux 7045. Ca. 1985

7 likes

Fotootje erbij?

Is het zo iets:

image

https://www.juwelierlangeler.nl/horloges/roamer/661-roamer-caliber-peseux-7045/

5 likes

Gefeliteerd zeg!

Yep dat is 'm

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Leuke introductie en dito foto’s :rofl:

2 likes

Mooi horloge. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Van HArte :+1: en ik heb de titel wat duidelijker gemaakt, vertel er nog wat bij over jezelf of waarom je dit horloge hebt gekozen, vinden ze leuk hier :slightly_smiling_face:

Oh hallo allemaal. Natuurlijk even voorstellen. Ben dus een liefhebber van mooie dingen en historie. Horloges zijn voor mij niet alleen praktisch (ik heb altijd moeite met tijd :slight_smile: :grinning: ) maar ook een essentieel onderdeel van wat ik dagelijks aantrek. Maar de reden om deze mooie Roamer aan te schaffen was vooral de ‘normale’ heren maatvoering van minder dan 40mm. Om mijn smalle pols een - wat ik altijd ‘stationsklokken’ noem - uurwerk te hangen is geen kijk. OK iedereen moet natuurlijk dragen wat hij/zij mooi vindt maar mijn voorkeur gaat toch meer uit naar verfijndheid. Ik bezit meerdere klokjes variërend van een nieuw aangekochte ‘simpele’ Seiko SWR049P1 tot een vintage Rado Integral. En eigenlijk altijd wel heel betaalbaar. Naast de historie van een klokje heeft de techniek ook mijn interesse vandaar dat ik mij ook op dit forum heb aangemeld. Nou ik hoop hier nog veel wetenswaardigheden te ontdekken via ervaringen en kennis van jullie allemaal en zal zeker bijdragen wat ik weet.

7 likes

Welkom hier :+1:

Welkom bij de club Ben :+1:

Welkom bij de club Lundgren.

Welkom!!

Welkom hier bij HF !

welcome home

Welkom

Proficiat

Hangt er van af welke Old Pulteney het is :slight_smile: