NA: Roamer RD100

Ja hoor, de Roamer RD100 is binnen😃

Dinsdagavond besteld bij SeriousWatches.
Woensdagmorgen even gebeld om te vragen of zij de band vast op mijn maat wilden maken. Ik werd keurig te woord gestaan en er werd de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden.
Dezelfde dag nog zou het horloge mijn kant op komen.

En vanmorgen om een uur of 10 was het zover.
Het is een kerstkado van mijn vrouw en het ís nog geen kerst…:thinking:
Maar ja, je moet natuurlijk wel even controleren of alles naar wens is, toch?:smirk:
Dus meteen het pakket open gemaakt en uitgepakt.

Geheel goed verpakt. Bijgesloten een handgeschreven bedankkaart, een tooltje om zelf alsnog schakels te verwijderen of toe te voegen en een stroopwafel.
Stroopwafel?
Ja, stroopwafel.

Nog geen idee wat dat met het horloge te maken heeft maar díe heb ik wel al soldaat gemaakt.

Het horloge liep al op tijd (!) en wát een beauty!!!
Meteen gepast natuurlijk.
En toen bleek dat het inderdaad paste meteen weer van de pols gehaald.
'Het is nog geen kerst!'
O ja, 't is een kerstkado.

En wat duurt 't nu láng voor het kerst is😤
Komt nog bij dat wij beide kerstdagen moeten (of eigenlijk mógen) werken en ik dan geen horloge draag.
Misschien een keer een uitzondering maken?

Maar waar het uiteindelijk om gaat: de Roamer RD100, een prachtig horloge met een rustige chique uitstraling. Subliem afgewerkt met schitterende, deels mat en deels gepolijste, band. Een kwaliteits-dresser welke,denk ik, toch niet misstaat onder een smoking.
Maar tot die tijd…kwijlen bij de boom😜

9 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Foto’s komen pas na kerst. Kreeg de kans niet om nu al een foto te maken😆

1 like

Ha! mooi!
Fijn dat het gelukt is.
Gefeliciteerd ermee :thumbsup:

En die stroopwafel doen ze al jaren bij SW :smile::thumbsup:

Grt.

3 likes

Poffertjes, dat had ik toch geweigerd…had toch ff fotookes geschoten😉

3 likes

Gefeliciteerd met de NA , alleen een oud gezegde hier op 't forum: pics or it didn’t happen!
We wachten wel tot na de kerst :wink:

2 likes

Twee weken geleden al binnengekomen maar moest toch nog even onder de boom blijven. Ingepakt! :thinking:
Dan duurt wachten wel heeeel lang.
Maar hier is hij dan; mijn tweede automaat: Roamer RD100
Ff snel een foto gemaakt voor we weer gaan werken. (Doe hem toch maar niet aan dan; naast het feit dat ik nooit horloge draag tijdens mijn werk ook teveel risico op beschadiging.)
Nu op naar een volgend exemplaar? Ik héb mijn oog al laten vallen op een, alweer, Roamer: Swiss Matic Swinging Heart met blauwe wijzerplaat​ en lederen band😜

http://roamer.ch/collection/gents/modell/swiss-matic-swinging-heart/watches/item/view/catlist/

Maar dat zal nog wel even duren.

2 likes

Mooie klok, man, succes er mee :+1:

1 like