NA: Roamer Searock

Ondanks dat ik een fan ben van vintage, wilde ik toch een moderne “allrounder” horloge toevoegen aan mijn collectie. Natuurlijk heb ik gedacht een een SARB. Maar ik heb al twee Seiko’s in mijn collectie en er zijn meer mooie merken, dacht ik.
Ik wilde eerst niet groter gaan dan 40mm. Dagen op Chrono gezeten om te kijken wat er op de markt is, maar ik kon niks vinden dat bij zou doen kriebelen.
Op gegeven moment wilde ik opgeven en even laten voor wat het is. Maar ik besloot toch te kijken voor horloges tot 42mm. En toen ben ik deze beauty tegengekomen. Ondanks mijn grote pols was ik toch aan het twijfelen of 42mm niet te groot zou zijn. Uiteindelijk wel de trekker overgehaald en nu is ie hier!!
Hij kwam met een stalen band, maar dat vond ik iets te chic dus gauw een leren band erbij besteld

Het grappige is: dezelfde dag ging is langs @koen om een ander horloge te laten nakijken. Ik vertelde hem dat ik een fan was van vintage etc. en hij liet mij een hele mooie vintage Romaer Searock zien.
Diezelfde Roamer was twee dagen later te koop hier op het forum. Gauw een berichtje naar Koen gestuurd en nu ben ik een blije eigenaar van broertjes Searock :smiley: Zodra ik ze allebei heb, zal ik ook wat foto’s van de broertjes Searock samen delen

13 likes

Goed gedaan! En leer staat bij deze Oke…

Heel mooi !

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Ziet er fraai uit!! Sportief met een vleugje chique!!
Veel draag-plezier dan ook met deze appetijtelijke vintage. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Ik heb hier ook al een paar keer naar gekeken, zeer geslaagd model.

Gefeliciteerd :+1: ziet er goed uit!