NA: Rolex 114200 Black Dial 34mm

Hallo allemaal

Hier zit weer een blij man te shinen met zijn nieuwe aanwinst :smiley:

Vandaag naar Eindhoven gereden om en mijn Seamaster naar zijn nieuwe eigenaar te brengen en vervolgens mijn Nieuwe aanwinst op te halen een paar minuutjes verderop :slight_smile:

Heb dit keer het 34mm model gekozen vanwege mijn ranke polsjes van 16 - 16.5cm en ik ben blij verrast!

Eigenlijk nooit kleiner gedragen dan 40mm dus toch een redelijke stap terug! Maar in eerste oog opslag dacht ik van nou dat is wel klein maar vrijwel bij het passen bleek dat ik eindelijk een horloge te pakken heb waarbij de Band tenminste wel iets zichtbaar is van boven af gezien :see_no_evil: meestal ging de band zeer snel naar beneden omdat de Lugs nog net niet buiten mijn pols kwamen.

Het is nog even wennen aan het formaat maar probeer nu geen andere horloges te dragen die een stuk groter zijn. Voor mijn werk draag ik nog een 40mm Maurice Lacroix deze zal ik even links laten liggen. (Meer dan dat heb ik trouwens ook niet in bezit mijn collectie bestaat uit 2)

Heb er verder geen bijzonder verhaal aan vast zitten maar wou jullie toch even op de hoogte brengen.

Paar fotos :point_down:t3:

86 likes

Staat je meer dan prima!

Proficiat

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA.
De maat is perfect !

1 like

Gefeliciteerd!
Mooi horloge.

En toch, proef ik in je tekst voldoende om te vrezen voor de houdbaarheid van dit horloge :see_no_evil:

3 likes

Erg mooi! Uitstekende keuze! Geniet ervan. :smile: :+1:

1 like

Heel veel plezier gewenst.

1 like

:joy::joy: herken je je hier in? :stuck_out_tongue_closed_eyes: ik zag bij jou het woord “twijfel” ook al voorbij komen haha

1 like

Goed gedaan kerel!

2 likes

Haha zeker!
Niks om voor te schamen!

Zorgt er wel voor dat ik het snel herken bij mensen :laughing:

Tot die tijd lekker dragen :sunglasses:

1 like

Formaat staat je goed :ok_hand: mooi horloge!
Veel plezier ermee !

1 like

Gefeliciteerd met deze NA :ok_hand:

1 like

Tis een pracht

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

Maat past prima!

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtig horloge, staat perfect op je pols.

2 likes

Prachtig horloge!!

Ik zit hier ook sterk aan te denken. Heb een pols van 16,5cm en nu een SARB033 maar wil denk ik toch nog een een ‘dikke’ klok. Deze is een van mijn favorieten.

Geniet er van en veel fijne draag-uren gewenst!

3 likes

34mm is prima. Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Prachtig horloge! De simpelste Rolexen zijn veruit de leukste.

3 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Veel draag-plezier met deze getalenteerde aanwinst!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like