NA: Rolex 114200 Black Dial 34mm

Hallo Jasper

Jaa ik ben er nog steeds content mee alhoewel ik ook wel hunker naar de nieuwe datejust 126234 in 36mm hoor :see_no_evil:

Maar ik heb nog nooit de 116000 in het zwart in real life gezien maar ik kan me voorstellen dat die dubbele uur markeringen wel als storend kunnen overkomen. Net wat te druk misschien.

Ik heb bij de 114200 soms wel het gevoel van hij mag wel ietsje groter maar toch ook regelmatig het gevoel van het is de perfecte maat voor mijn pols.

Ik kom van 40 en 41mm af dus de stap was wel groot maar echt 100% gewend ben ik nog steeds niet. Toch soms die twijfel :see_no_evil:

Voor mij is de maat toch echt goed,l (en zonder twijfel) want ik wilde de Explorer 36mm, maar die is niet meer nieuw te krijgen en de nieuwe 39mm was echt te groot. Ik hou van een dresswatch en daar past deze maat goed bij! DJ 36mm wordt mijn volgende aankoop ooit, met Jubilee in 36, prachtig, maar te opvallend voor een daily beater vind ik, waar deze 114200 perfect is voor elke dag! Mijn band piept wel, ondanks dat ik hem een paar keer heb gewassen met zeep, heb jij dat ook?

(De 114200 is verre van een dresswatch, het is een sporthorloge. Don’t tell anyone :shushing_face:)

2 likes

Mooie keuze; staat goed!!!

Dus ik heb een SS sport Rolex gekocht voor onder list bij de AD in 2019… de wonderen zijn de wereld nog niet uit :wink:

Een 34mm vliegt nog niet de schappen uit. Dat is geen wonder.

Denk het ook niet inderdaad… volop keuze nog :see_no_evil: