NA: Rolex 114300 Rhodium Dial

Het voordeel van zo’n OP is je er bijna 3 Colts voor kunt kopen😁

1 like

Ik ben me ook aan het oriënteren op dit horloge, erg mooi ! Kan er een via een goede dealer uit Duitsland krijgen full set voor 7150, niet eens een gekke prijs. Enige wat ik me afvraag is dat ik een video review keek waarin ze zeiden dat de latere producties, (vanaf 6 cijfers serienummer?) Een geupdate sluiting / clasp zou hebben. Weten jullie of dat klopt en vanaf welk jaar dat precies is? Dank !

De 39mm oyster perpetual is volgens mij vanaf 2015 gemaakt. Hier zit een heel solide band en sluiting op. Ik heb de rhodium versie ook gehad. Prachtig horloge.

En 114300 zegt het al. Dat is een 6 cijferige referentie. :wink:

Uh ja , dat is dom van mij :grinning:. Inderdaad geproduceerd tussen 2015 en 2020, maar daar binnen is er dus geen update geweest?

1 like

Poehee dit is een toppertje hoor, enjoy :heart_eyes:

Prachtige atypische OP. Veel mooie polstijd toegewenst.

Volgens mij wel qua wijzerplaten. Er is een zwarte en witte bijgekomen. Eerst waren er alleen de rhodium, red grape, en de blauwe voor de 39mm. Volgens mij qua band en sluiting niet.

Heel mooi, geniet ervan!

Hele mooie uitvoering, vooral het contract tussen de dial en de blauwe indicators.

Gefeliciteerd :champagne: en heel veel draagplezier :ok_hand:t3:

Soms vraag ik me af of mensen de openingspost überhaupt lezen voor ze een reactie plaatsen.

Dit is een NA topic wat zijn origine vindt dik 5 jaar (bijna 6) geleden :rofl:

:man_facepalming:

1 like