Ik heb voor Baselworld nog een Datejust 116234 besteld. 36mm, silver dial, jubilee, extreem terughoudend, classic.
Nu met de nieuwe vorm, weet ik niet, wat zal ik doen. Wachten tot de nieuwe vorm in staal, met gekartelde bezel verkrijgbaar is, of toch deze nemen.
De horloge zou eind volgende week bij mij zijn. Foto van de configuratie, zoals ik hem nu gekocht heb.
Tijdloos. Schitterend. Houden.
Fantastisch horloge, altijd goed.
Never goes out of style.
Toch even benieuwd, als je hem hebt besteld kun je toch niet zomaar cancellen…?
Mooie configuratie! Gewoon deze houden?!
Nice
Koesteren… als het of je laatste is… deze beauty heeft absoluut geen houdbaarheidsdatum!
Persoonlijk is de nieuwe dial meer naar mijn smaak…
Prachtig, gewoon lekker laten zoals besteld.
Op de website van Rolex zie ik nog niet alle de SS modellen vernieuwd zijn.
Zoals ik al zij, prachtige horloge, houden!
41mm please…
Wederom ben ik het volledig eens met Jeroen de Ree!! Ik heb 'm in het blauw met smooth-/domed bezel en dat is ook een blijver!
Laten komen en lekker gaan dragen op die fantastische Jubilee band! We wachten op de obligate polsplaat…
Jewel, is ook zo afgesproken. Niet vanwege Baselworld. De dealer heeft aangegeven, dit is een model wat altijd verkocht kan worden, wil ik hem niet hebben, laat ik het gewoon staan.
Misschien na Basel 2019 als er een passende kroon op zit…
Ik vind de 41mm variant erg lomp. Voor mij is een DJ 36mm, al kan ik makkelijk grotere horloges dragen, daar gaat het dus niet om.
prachtige klok. houden dus
Van het nieuwe 36mm model zijn alleen g/s varianten geïntroduceerd. Als je een stalen wil moet je dus nog zo’n anderhalf jaar wachten.
Dan zou ik vooral lekker van deze gaan genieten!!!
Kopen!
(wel netjes houden voor de volgende liefhebber )
Altijd! Ik ga nu wel opruimen, dus binnenkort komen vele nette, goed onderhouden horloges in de sales corner.
Laat ons niet in ondraaglijke spanning