NA Rolex 116610

Van harte! Errug gaaf!

1 like

Dit viel mij ook op. Ik had eerst niks met het merk Rolex, ik vond het te patserig. Maar bij een snackbar zag ik iemand ermee lopen, en man man man… in het echt is het toch een juweel.

1 like

prachtige aanwinst, heel veel draagplezier.

1 like

Aaah, kijk eens aan: Ramón @Crownguard heeft je bij jouw aankoop van de Fossil…(zie mijn topic "wat, Emveezet alweer sticker pellen…) ook een Mondani boek door de strot geduwd…:joy::joy: (grapje Ramón).

Gefeliciteerd met je eerste Rolex, een magisch moment!

3 likes

Hahah, dank je! Ik moet
Je zeggen dat hij het netjes hield. Boek was mijn eigen schuld. Idd wel bijzonder ja, nu moet ik ook een tweede kopen, om te kijken of dat alleen zo is bij de eerste :smile::+1:t2:

1 like

Ramón @Crownguard deed het inderdaad keurig met dat boek. Ik heb er een nette prijs voor betaald en laat ik duidelijk zijn om misverstanden te voorkomen: er was geen enkele aankoopdruk voor dat boek (zou bij mij alleen maar averechts werken trouwens). Eigen keus, we zijn oud-en-wijs genoeg, toch? (alhoewel m’n vrouw daaraan nogal eens twijfelt als er weer eens…)

2 likes

Moest gelijk hieraan denken :sunglasses:

3 likes

“Wie is hier nou de snackbar jonguhhh??”

1 like

“Gij of ik???”

Jazeker is dat een mooi horloge.
Van harte gefeliciteerd en geniet ze!:+1:

2 likes

Veel plezier ermee, en langer dan een uur kijk ik na 3 weken nog steeds ernaar!:sunglasses::+1::+1:

8 likes

Veel draagplezier

2 likes

Mooi ding!
Ik moet echt niet teveel van dit soort draadjes bekijken :see_no_evil:

2 likes

Dat deed ik ook iets te veel kijken en zie…:joy: net een virus en je komt er moeilijk vanaf…

1 like

Tophorloge. Krijg je geen spijt van! :+1:t3:

1 like

Juist wel. You are not alone, my friend

Toffe foto’s. Veel draagplezier toegewenst.

1 like