NA Rolex 116610

Vandaag vers gekocht bij Crownguard: mijn eerste Rolex. Het heeft 25 jaar geduurd voor ik eraan wilde, een Rolex. Een vertegenwoordiger die laatst bij me was, had er een om. Die vond ik “in real” toch wel heel mooi. Ik had echter in juni een Seiko Sla017 gekocht, dus tja… nu alweer een duiker… da’s best snel. Maar toch, kon het niet uit mijn hoofd krijgen. In het echt is hij gewoon mooier dan op de plaatjes. Het wit van de lume en de crispy tekst op de dial… de degelijke oysterband… Het geheel straalt gewoon uit dat het goed gemaakt is.

Dus dan naar Ramon om te gaan kiezen. Want ik twijfelde tussen meerdere dingen. Een 14060m of een 114060, een 16610 of een 116610. Wel of geen datum. Meer bling of minder bling. Old skool of (iets) nieuwere techniek (vooral band en bezel). Heb uiteindelijk gekozen voor wat ik het minst verwachtte. Met cyclops én de “sub” on steroïds. Ik ben er weg van. Echt helemaal een horloge dat ik mooi vind. Zelfs de gegraveerde rehaut, die sommigen over the top vinden, vind ik top.

Bedankt Ramon van Crownguard voor het geduld (hoewel bij mij soms mensen er net zo lang over doen om een nieuwe outfit aan te schaffen😩). En voor de prettige manier van “zaken doen”. Allemaal ongedwongen en relaxed. Meerdere foto’s volgen later, ik ga nu eerst ff een uurtje of wat kijken naar mijn nieuwe liefde😊

86 likes

Ramon altijd top en veel plezier met je horloge.

1 like

Heel erg mooi, veel plezier ermee

1 like

Top hoor! Veel plezier ermee!

1 like

Veel plezier van uw aanwinst Robin!

1 like

Geniet van je aanwinst.

1 like

Heel veel plezier, vooral de korte glimpsen als je het niet verwacht zijn het leukst… Alsof je nieuwe liefde je een knipoog geeft… Goede keus, mooi horloge!

2 likes

Wat een mooi horloge! Hoop deze ook ooit nog aan m’n collectie toe te voegen.

2 likes

Veel plezier ervan!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Een schitterend horloge van een befaamd horlogehuis!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Hij is top! Lekker genieten nu in het zonnetje

1 like

Mooi hoor. Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd, geen zorgen, pas perfect naast je SLA! :wink::+1:

2 likes

Nog wat foto’s😍

15 likes

Van harte! Geniet ervan, een goede keuze.

1 like

Fan-tas-tich! Geniet ervan!

Zo die is lekker rond gepolijst… :smirk::sunglasses:

Geintje he…
Van harte met deze prachtige klok!

2 likes

Jij weet hoe je vrienden moet maken

1 like

Net op tijd, was al onderweg :triumph: :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst. Heel veel draagplezier gewenst.

1 like