Heb even een 16622 gehad samen met een Datejust 2 met ref 126300 gehad. De Datejust goedkoop gekocht op 2dehands dus ook meer gekocht uit nieuwsgierigheid hoe de 41mm zich toont op men grote pols. Nu kwam ik hier een mooie 116710ln tegen op het forum en heb ik met spijt in het hart men 16622 hierin op ingeruildā¦, na 1 week deze gehad te hebben beginnen te twijfelen want vond hem toch maar āsaaiā tegenover men YM, het gaf me niet het patserige gevoel van een Rolex . Deze zaterdag naar Maastricht gegaan met de 126300 in de hand samen met de 116710ln. Filipucci binnengewandeld want is in mijn ogen een van de betere Juweliers maar soit. Ik wou een andere dial dan gewoon de zwarte want deze was maar zo standaard dus ging ik kijken naar de James Cameron met ref 126660 maar wist eerlijk niet dat deze zo groot was want wat is dat voor een frisbee rond de pols⦠Maar vond de dial toch zo clean dat ik twijfelde tussen deze en de Hulk maar ben toch met de Hulk buiten gewandeld. Meer fotoās volgen nog
Eerste NA dus geen teksten verwachten zoals andere
Hoezo? Eerlijk gezegd in mijn ogen wel ja. Aangezien ik andere gewoon ben. Iedereen kan wel eens iets verkeerd doen maar ik hoor van Filipucci zoveel uiteengesproken meningenā¦