NA: Rolex 116610LV

Ziehier men nieuwe aanwinst :grin:

Heb even een 16622 gehad samen met een Datejust 2 met ref 126300 gehad. De Datejust goedkoop gekocht op 2dehands dus ook meer gekocht uit nieuwsgierigheid hoe de 41mm zich toont op men grote pols. Nu kwam ik hier een mooie 116710ln tegen op het forum en heb ik met spijt in het hart men 16622 hierin op ingeruild…, na 1 week deze gehad te hebben beginnen te twijfelen want vond hem toch maar ā€œsaaiā€ tegenover men YM, het gaf me niet het patserige gevoel van een Rolex :sunglasses:. Deze zaterdag naar Maastricht gegaan met de 126300 in de hand samen met de 116710ln. Filipucci binnengewandeld want is in mijn ogen een van de betere Juweliers maar soit. Ik wou een andere dial dan gewoon de zwarte want deze was maar zo standaard dus ging ik kijken naar de James Cameron met ref 126660 maar wist eerlijk niet dat deze zo groot was want wat is dat voor een frisbee rond de pols… Maar vond de dial toch zo clean dat ik twijfelde tussen deze en de Hulk maar ben toch met de Hulk buiten gewandeld. Meer foto’s volgen nog :slight_smile:

Eerste NA dus geen teksten verwachten zoals andere :crazy_face:

53 likes

Mooie Hulk zeg! Veel draagplezier :sunglasses:

1 like

Van harte met je aanwinst en natuurlijk veel draagplezier.

1 like

Potdikkie die is groen, en heul gaaf :sunglasses:

1 like

Verdorie… jaloers!

Geniet er van, en hopelijk komt de zon er door vandaag, zodat de dial kan schitteren, dan pas gaat de smile verder dan de oren! :joy:

1 like

Haha lekker hoor!

Geniet er van! Ik kon het toch niet over mijn hart verkrijgen mijne weg te doen.

3 likes

Als ik er een Rolex mocht kiezen, dan was het deze. Wat een beauty!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde verworvenheid!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

tenor (1)

Van harte! :smile: :+1:

2 likes

Gefeliciteerd. Een prachtexemplaar.

Heb je zowel je 126300 als je 116710 ingeruild op deze Hulk? Mag aannemen dat je tenminste de portefeuille gesloten kon houden?

Heb nog een beetje gekregen voor men toekomstige Submariner (114060m) waar ik voor op de wachtlijst sta. Normaal binnen een dikke maand​:sunglasses::sunglasses:

:star_struck:

1 like

Mooie Hulk, geniet ervan :+1:

1 like

Mooi handelen bij Filipucci. Gefeliciteerd!

1 like

Graag, en veel draagplezier, :+1:

1 like

Ik moest lachen

7 likes

Veel plezier met je nieuwe aankoop!

1 like

Hoezo? Eerlijk gezegd in mijn ogen wel ja. Aangezien ik andere gewoon ben. Iedereen kan wel eens iets verkeerd doen maar ik hoor van Filipucci zoveel uiteengesproken meningen…

Veel draagplezier.

1 like

Ontzettend veel draag plezier met de schitterende Hulk !!:+1:

1 like