Doe al weer een tijdje mee met de hobby.
Maar opgroeiende kinderen dus jaren lang en toch ook met net zoveel plezier in de iets goedkopere prijsklasse.
Verleden jaar was het toch tijd om aan de Rolex reis te beginnen, eerst met een Explorer 1 in 39 mm. maar deze was het toch net niet voor mij .
Daarna de 36 mm. geprobeerd en best veel gedragen de verhoudingen waren voor mij net wat beter. Maar net de niet tool-watch uitstraling die ik wilde.
Een Submariner bleef toch altijd trekken en dan de 5513 wow wat een tof horloge is dat, maar te duur voor mij en dan zeker met dagelijks gebruik.
Na veel lezen en YouTube kijken waar ik in mijn nachtdiensten alle tijd voor heb wist ik het eindelijk.
Een 14060 moest er komen
Geen datum en pukkel op het saffier, aluminium bezel, drilled lugs ( altijd makkelijk om banden te wisselen wat ik ook zeker bij deze weer ga doen )
En tritium wat al lekker aan het verkleuren is.
Ben er super blij mee hier is die dan mijn nieuwe daily met al wat eerste littekens op bezel, kast en band maar zeker nog super strak.
Mooi hoor! Leuk om zien dat je van je 124270 toch naar deze bent gegaan.
Voor mij net een tikje te groot, vrees ik. Maar blijft toch in mijn been bijten!!
Ik zou geloof ik ook voor eentje met drilled lugs en tritium gaan. Goeie keuze!
Tja ik weet je pols maat niet maar denk dat je met 16,5 cm toch wel goed weg kan komen.
Draagt bijvoorbeeld nog iets kleiner dan mijn BB58 met 39 mm. De lug tot lug is ook net wat minder dan bij de 58.
Lekker hoor dat je uiteindelijk toch die Rolex hebt kunnen bemachtigen. Komt tijd, komt raad en daad.
Gefeliciteerd met je aanwinst en veel plezier ermee!