Van de week enkele sites af zitten struinen naar een mogelijke nieuwe aankoop. Toen op slag verliefd geworden op deze 16030 uit 1984 met Buckley dial. Gisteren in ontvangst mogen nemen.
Wat een geweldig horloge, schitterende frisse witte plaat. Dacht dat ik moest wennen aan de 36mm maar ook dat gaat erg snel. De band heeft iets rek maar draagt fantastisch.
Kortom zeer blij mee!
Zo te zien wederom eentje uit de stal van Metropolis… fraai, erg fraai
Misschien wel de mooiste datejusts met zo’n buckley dial. Erg leuke aanwinst.
Pure klasse! Geniet ervan. Ik vind deze een van de meest leuke wijzerplaten voor een Datejust.
Mijn beste,
Proficiat met deze verheven verworvenheid!!
Een geheel eigen persoonlijkheid met deze fraaie wijzerplaat.
Geniet er met volle teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Van harte! Prachtige aanwinst!!
Top horloge! Met buckley plaat!
Prachtstuk !
Een Rolex met Romeinse cijfers vind ik niet kunnen, maar deze kan het wel hebben.
Enjoy !
Gefeliciteerd met deze klassieke schoonheid! Klassiek door de Romeinse cijfers. Net als Batman ben ik daar normaal ook niet zo’n fan van maar, wat hij schrijft, deze kan het hebben.
Lekker fris in de vandaag, die witte plaat.
Wat een knaller! erg mooi, geniet ervan !
Vergeef mij mijn onwetendheid maar wat is een Buckley dial?
De Romeinse cijfers: http://forums.watchuseek.com/f23/datejust-buckley-dial-differentiation-3245777.html#/topics/3245777
Dank je wel.
Klopt, top kwaliteit daar
Dank allen, dial is fantastisch in de zon!
1984 is altijd top! Romeinse cijfers houd ik niet van. Desalniettemin veel plezier met je aanwinst!
Proficiat ,
Zeer mooi horloge met zekers zo’n mooie wijzerplaat.
Veel (draag)plezier ermee
Pieter.
Mooi hoor! Veel plezier ermee!
Proficiat!
Heel erg mooi deze.Vooral die zwarte cijfers en wijzers op de witte plaat vind ik echt prachtig.
Gefeliciteerd en een heel mooi jaar!