NA: Rolex 16030 Buckley dial

Van de week enkele sites af zitten struinen naar een mogelijke nieuwe aankoop. Toen op slag verliefd geworden op deze 16030 uit 1984 met Buckley dial. Gisteren in ontvangst mogen nemen.
Wat een geweldig horloge, schitterende frisse witte plaat. Dacht dat ik moest wennen aan de 36mm maar ook dat gaat erg snel. De band heeft iets rek maar draagt fantastisch.
Kortom zeer blij mee!

35 likes

Zo te zien wederom eentje uit de stal van Metropolis… fraai, erg fraai :sunglasses::sunglasses:

1 like

Misschien wel de mooiste datejusts met zo’n buckley dial. Erg leuke aanwinst. :+1:

1 like

Pure klasse! Geniet ervan. Ik vind deze een van de meest leuke wijzerplaten voor een Datejust.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze verheven verworvenheid!!
Een geheel eigen persoonlijkheid met deze fraaie wijzerplaat.
Geniet er met volle teugen van.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte! Prachtige aanwinst!!

Top horloge! Met buckley plaat!

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Prachtstuk !

Een Rolex met Romeinse cijfers vind ik niet kunnen, maar deze kan het wel hebben.

Enjoy !

1 like

Gefeliciteerd met deze klassieke schoonheid! Klassiek door de Romeinse cijfers. Net als Batman ben ik daar normaal ook niet zo’n fan van maar, wat hij schrijft, deze kan het hebben.

Lekker fris in de :sunny: vandaag, die witte plaat.

1 like

Wat een knaller! erg mooi, geniet ervan !

1 like

Vergeef mij mijn onwetendheid maar wat is een Buckley dial?

De Romeinse cijfers: http://forums.watchuseek.com/f23/datejust-buckley-dial-differentiation-3245777.html#/topics/3245777

Dank je wel.:slightly_smiling_face:

Klopt, top kwaliteit daar

1 like

Dank allen, dial is fantastisch in de zon!

1984 is altijd top! Romeinse cijfers houd ik niet van. Desalniettemin veel plezier met je aanwinst!

1 like

Proficiat ,
Zeer mooi horloge met zekers zo’n mooie wijzerplaat.

Veel (draag)plezier ermee
Pieter.

1 like

Mooi hoor! Veel plezier ermee!

1 like

Proficiat!

1 like

Heel erg mooi deze.Vooral die zwarte cijfers en wijzers op de witte plaat vind ik echt prachtig.

1 like

Gefeliciteerd en een heel mooi jaar!

1 like