Mooie aanwinst. Heb deze eigenlijk nog nooit voorbij zien komen.
Mooi hoor, veel draagplezier toegewenst met deze atypische DJ
Mooie aanwinst. Beetje vreemd mar wel lekker!
fraai exemplaar!
Thanks heren.
Inderdaad nog een goed bewaard exemplaar.
Ook de rek op de band valt reuze mee!
Nog een paar jaar wachten dan is hij āvintageā
Als ik nou zeg dat dit zoān beetje mijn droom Rolex is/was?
Paar jaar terug ook mee bezig geweest om er 1 aan te schaffen,maar de waardestijgingen voor dit model ging harder dan mijn spaarpot (en steeds dat handje in de pot werkte ook niet mee)
Met de huidige prijzen voor een tiptop exemplaar met originele band zie ik het niet meer gebeuren
Is volgens mij ook de eerste die ik in deze uitvoering voorbij zie komen hier.
Ik zag 'm al voorbij komen. Dit vind ik een hele mooie. Enjoy!
Heel gaaf! Zie je niet vaak voorbij komen. Mooie en bijzondere aankoop!
Wat ik mij nu wel afvraag is waarvoor dient die draaiende bezel op een dresswatch als de datejust eigenlijk� Iemand die het antwoord weet?
Duik even in het thunderbird verhaalā¦
@AstonMartin : ja de prijzen blijven maar gaan⦠daarom greep ik deze maar gelijk toen ik hem zag.
Je hebt inderdaad een mooie te pakken met die blauwe plaat.
Ik had er bijna 1 met een witzilveren plaat,maar was incompleet op een leren bandje zonder enige doku en nooit geserviced.
Was toen geloof ik iets van 1800 euro maar daar kon gelijk 500 bij voor een service (laat staan een bracelet)
Een date plus for sure !
Gefeliciteerd !!!
Haha! Zoekt en gij zult vinden⦠ik zit net exact hetzelfde stuk te lezen!
Voor wie niet de hele tekst wil lezen; de turn-o-graph werd ooit gepositioneerd tussen de Datejust en de Submariner. Waarom? Zoals Rolex zelf zegt: āa reminder of times past, for phone calls, conferences, timing, parking and countless other waysā. The Submariner was for divers, the Turn-o-graph was for professionals and businessmen.
Erg uniek en een leuke combinatie van dressy en sportief!
Gaaf hoor, die zie je echt minder vaak. Geniet er van!
Top set, top horloge. En niet alledaags.
Gaaf!
Erg mooie aanwinst. Mooi duo ook zo samen. Gefeliciteerd!
Cool, van harte!
Mooie, originele keuze! Stunning sunburstplaat en bezel
Knap hoor! Mooie set heb je nu. Op naar een trio
Ben helemaal niet van de DJās maar door deze fraaie bezel word ik wel een beetje jaloers!