Nee deze heb ik gekocht van een andere verzamelaar.
Als ik er eentje kan vinden tegen een redelijke prijs koop ik die.
Fantastische aanwinst en nu rustig verder âhuntenâ naar eventueel een een insert en een bracelet, geniet ervan.
Inderdaad prachtige dikke lugs, heel mooi exemplaar. Wel vaag die kleur wijzers⊠misschien ooit nog een (niet gedocumenteerde) service gehad�
Erg mooi, gefeliciteerd !!
Zou inderdaad kunnen! Grappig is wel dat de insert parel wel dezelfde crÚme kleur heeft als de dots op de plaat. Dus waarom de wijzers later (na 1997) nog eens vervangen. Het is iig zeker tritium want ze geven geen licht meer. Moeilijk te bepalen dus⊠beetje de sport bij vintage om dit uit te pluizen.
Mooi hoor.
Ik zou hem alleen liever op staal willen. Leren band op een sub vind ik helemaal niks.
Gefeliciteerd !
Een hele hele mooie Sub.
Zoals @Tissot62 terecht opmerkt: een gerenommeerde verworvenheid, maar dan ook nog eens eentje met een verhaal. Schitterend ! Veel om uit te zoeken en veel om nog van te dromen.
En 1 ding is zeker: je geld heb je niet weggegooid.
Ik had liever een red sub
Wat dat verhaal betreft, wat is er met die zoon gebeurd en waarom heeft ie het horloge van zân vader weg gedaan? Was het een moetje?
Je leest fanatiek de Story?
Men heeft het in de thread over het feit dat dit een horloge is met een verhaal, maar vertelt nu juist het verhaal niet.
Ik zou daar gewoon nieuwsgierig naar zijn.
Story? Bestaat dat nog? Ik snap de relevantie van roddel niet.
Voor sommigen verzacht het leed van anderen (liefst âbekendenâ) het eigen leed. Lijkt me de reden van het bestaan van dergelijke lectuur. Eigenlijk geloof ik dat juist en enkel dit soort (print) tijdschriften blijft bestaan. Niet bepaald een publiek dat veel online vertoeft. DĂĄt en de vergrijzing uiteraard.
Daar mogen we het van harte over eens zijn, maar ik snapte de relevantie van roddel niet op mijn vraag.
Voor de goede orde: Vader draagt horloge, en geeft horloge aan zoon. Binnen de volgende 27 jaar duikt het horloge op bij een verzamelaar die het verder verkoopt. Ik ben dan geĂŻnteresseerd in het waarom, niet uit een soort Schadenfreude, maar meer omdat ik me niet kan voorstellen het horloge van mân vader van de hand te doen als ik er één had⊠Wat zijn dan iemands beweegredenen?
Geld
Ik denk inderdaad ook dat het een geld kwestie is geweest. Onmogelijk om uit te zoeken hoe het verloop van koop en verkoop is verlopen⊠degene waar ik het van heb gekocht komt ook uit Europa terwijl de eerste eigenaar een Amerikaan was.
Prachtig, gefeliciteerd!
Mooi strak exemplaar; gefeliciteerd!