NA - Rolex 1908: It's whispering and shouting at the same time.

Prachtig horloge en leuk verhaal om te lezen!

1 like

Dat zijn de mooiste momenten! :joy:
Prachtige aanwinst, daar ga je veel plezier aan beleven!
Gefeliciteerd!:partying_face:

1 like

Ik weet lang niet alles van horloges, bedankt dat je me hebt laten zien dat Rolex ook mooie horloges maakt! Gave bak! Gefelicitaart!

1 like

Wauw prachtige 1908! Geniet er van.

1 like

Klasse en een beetje vergeten met al die sporthorloges tegenwoordig. Veel draag plezier.

1 like

Geweldige NA! Gefeliciteerd en veel draagplezier. Je bijdragen zijn een genot om te lezen, net of we er echt bij zijn geweest. :pray:t3::clinking_glasses:

1 like

Dat zijn de echte verkopers. Zij trekken je die heerlijke horloge-hemel in en laten je niet vertrekken zonder dat er iets prachtigs om je pols zit. Een horloge waarvan je niet eens wist dat je het uberhaupt wilde hebben :grin:.
En is dat erg? Zeker niet! Werkelijk magnifiek horloge :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Het is dan ook wel een hele mooie…

1 like

Prachtig!

1 like

Wat een prachtige keuze :star_struck:

1 like

Mooi :star_struck:

1 like

Vermakelijk geschreven NA! Gefeliciteerd! Ik heb het even gemist maar was er ook een reden waarom je voor goud ging of was het gewoon “tijd”?

1 like

Geniet ervan :dizzy:

1 like

Heel mooi, veel draagplezier.:ok_hand:

1 like

Prachtig! Enjoy!

1 like

Het verhaal is goed, het horloge nog beter. Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Heel erg mooi :star_struck:

1 like

Doe mij maar die prachtige Staudt :melting_face:

Wel gefeliciteerd natuurlijk!

2 likes

Prachtig horloge!
Geniet ervan!

1 like

Willen hebben…., gevoel……, mooi. Tja sorry, dat is het gewoon.

2 likes

Prachtige keuze, leuk verhaal dank en geniet ervan in goede gezondheid :ok_hand:t3:

1 like