NA : Rolex Datejust 16014

Nooit gedacht dat ik ooit een topic zou maken met deze titel, maar ja, ik doe het nu toch.

Toen ik ongeveer 10 jaar geleden de horlogemicrobe te pakken kreeg, had ik mezelf voorgenomen nooit een Rolex te kopen. Waarom? Het merk kon me toen echt niet bekoren door vele redenen. Ik vond ze niet mooi, ik vond het patserig en ik snapte niet waarom iedereen zo fan kon zijn van Rolex. Nu, een aantal jaren later, snap ik dit meer en meer. Een weekje geleden had ik hier met @Exer een gesprek over en heb toen letterlijk gezegd, ik begrijp nu waarom je een Rolex zou willen. Zo gezegd zo gedaan ;).

Was al een tijdje op zoek naar de perfecte datejust, want ja, men eerste Rolex zou sowieso een datejust zijn, tot ik deze week hier op het forum op die van @Rubennnv botste. 1984, nette staat, service gehad in maart, lang verhaal kort --> amai. Heb hem meteen gecontacteerd met een prijsvoorstel en 2 uur later was de deal beklonken. Ben dan gisteren naar hem toe gereden om het horloge op te pikken. Uiteraard met de obligatory wachtalk, foto’s en koffie. Even terzijde, heb even zijn Explorer ll om gehad, man wat een topding! Ik weet al naar wat ik nu mag gaan kijken ;).

Zo, einde van het verhaal, tijd voor de foto’s, waar daar zit iedereen uiteindelijk altijd op de wachten!

47 likes

Proficiat met deze mooie aankoop!
Geniet ervan :+1:

1 like

Prettige en gezellige ontmoeting, hij is uiteindelijk met wat moeite weggegaan maar wel met een goed gevoel!
Veel plezier met de Datejust maar dat zal zeker goed gaan komen :sunglasses:

2 likes

Mijn beste,

Zo zie je maar!!
“Ook het horloge-bloed kruipt waar het niet gaan kan”!!
Ik wens je er dan ook een gezonde levenslustige tijd mee. :heart:️

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Aardig wag rolex-aanwinsten deze maand. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met deze NA, :+1::+1:

1 like

Mooie aanwinst en mooi setje.

1 like

Lekker! Jubilee ziet er best strak uit zo op de foto’s of is het een lekkere losse band gewoon?

1 like

Is zeker los, zou ook een service kunnen gebruiken :smiley: Maar voorlopig nog gewoon even zo, is prima draagbaar.

1 like

Mooi man

1 like

Fluted bezel Datejust is altijd een goede keuze! Heel veel plezier ermee!

1 like

Herkenbaar :joy:

1 like

Gefeliciteerd met deze superaanwinst, veel plezier ermee :+1:

1 like

Het kan gek lopen. Veel plezier ermee! :sunglasses:

1 like

Die Datejust is prachtig, gefeliciteerd en veel plezier met je Rolex gewenst!

1 like

Veel plezier ermee, mooie DJ :+1:

1 like

Nice! Rolex virus, een onschadelijk virus!

1 like

Erg mooi, veel plezier ermee

1 like

Mooi hoor, veel draagplezier!

1 like

Geniet ervan!

1 like