NA Rolex Datejust 1603 voor als ze 18 is...

Haha, misschien later. Nu druk met andere projecten. Alvast inkomsten voor de service beurten komende 18 jaar :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Cool verhaal. Een 5512 is ook wel een prachtig horloge!

1 like

Ja ik geloofde mijn ogen niet! Een Sub oké’ maar dan ook meteen een 5512.

3 likes

Hopelijk is ze er zuinig op :sweat_smile:

Goede keuze!

5 likes

Thanks. Dat is ook een mooi exemplaar!

1 like

Gefeliciteerd!l Ouders worden is een van de allermooiste dingen in een mensenleven!

Maar als je nou gewoon een horloge wilt
 koop het, geniet met volle teugen en ga geen dingen erbij verzinnen om je aankoop te rechtvaardigen.

Stel je nou voor dat je vader bij je geboorte (ik vermoed 1987) een toen zeer begerenswaardige en dure vintage Comtoise Klok had gekocht, “dan zet ik die in de huiskamer en geniet ik ervan en als @Teunan87 18 is krijgt hij hem” had gezegd, was je blij met dat ding geweest
?

2 likes

Gefeliciteerd met de kleine!
Edit: en het horloge natuurlijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Gefeliciteerd met je kindje! Heerlijk! Je draagt ‘t horloge tot die tijd zelf, of bewaar je het?

1 like

Jup, ik vind dat wel mooi. En zoals gezegd, het lijkt me leuk om het horloge door te geven aan mijn dochter. Als ze het absoluut niet wil, ook prima.

Mijn Tudor heb ik ook gekocht toen ik trouwde. Door juist horloges te kopen op dit soort momenten krijgen ze voor mij meer waarde. Ieder zijn ding I guess


3 likes

Ik kocht mijn eerste IWC op de dag dat mijn oudste geboren werd, maar dat wist ik toen nog niet :slight_smile:

Ah en idd ieder z’n ding!

2 likes

Eens!

1 like

Nog wat extra foto’s zoals beloofd. Meer zal af en toe wel verschijnen in topics als “Wat dragen we vanda
” :slight_smile:


7 likes

Mooi hoor! Geniet er van (ook van de kleine :wink: )

Is het de bedoeling dat je hem zelf ook actief gaat dragen? (ivm eventuele beschadigingen) of gaat hij de kast in tot haar 18e verjaardag?

Ik ga het horloge gewoon actief dragen. Ben erg zuinig op mijn horloges en het horloge is al circa 50 jaar gedragen. Dit exemplaar heeft her en der al wat ‘aging’ opgelopen. Daar kan nog wel 18 jaar ‘aging’ bij.

Bovendien is het hierboven al meermaals genoemd: stel nou dat ze het horloge helemaal niks vind over 18 jaar
 Dan heb ik 18 jaar het horloge dat ik mooi vind in een doos stof laten vangen :sweat_smile:

Ik heb ook getwijfeld om een vintage day-date model in zilver aan te schaffen. Dat model was vele malen duurder en dan zou ik er denk ik wel wat zuiniger op zijn / minder vaak dragen. Dit voelt net wat comfortabeler :wink:

2 likes

Goed gedaan! Ik heb iets dergelijks gedaan voor zoon en kleinzoon. Wel af en toe gewoon gebruiken hoor, heb je er zelf ook nog plezier van

Leuk te horen. Ga ik ook echt wel doen :wink:

Proficiat met de geboorte van je dochter maar leuker was een nieuwe horloge kopen dan had ze er later Ă©Ă©n uit haar geboortejaar gekregen.

2 likes

Dat is persoonlijk, maar het was ook een leuk idee geweest :wink:

Gefeliciteerd, geniet van beide!

1 like