NA: Rolex Datejust 1981

Het is gelukt! Mijn zoektocht zit erop… jammer? Beetje wel. Leerzaam traject met speciale dank aan @HanDavinci voor alle tips en adviezen en eindeloze contactmomenten… (sorry Han voor de vele vragen :sweat:). Uiteindelijk geslaagd bij Peter (Metropolis Collection) voor een onwijs mooie Datejust uit 1982. Waarom dan deze?

• Goed gevoel bij de verkoper (Peter); check
  • Blauwe wijzerplaat met opstaande uuraanduiding; check
  • Plexiglas; check
  • Datum met open 6 en 9; check
  • Complete servicebeurt uitgevoerd in 2017; check

… Dit moest hem worden! Nu genieten van het resultaat!

Bedankt voor het lezen en kijken ! :grinning:

61 likes

schitterend,geniet ervan maar dat zal wel lukken

1 like

Nice! En in de mooiste kleur!

1 like

Mooi, geniet ervan! Wat is er overigens aan de hand rond die tritium bolletjes? Bruin randje waar de verf weg is? Volgens mij is de plaat gerelumed want de bolletjes zijn best onregelmatig. Bolletjes op 7 en 8 missen?

Ik moet wel zeggen dat ik het ‘bijzonder’ vind dat dit allemaal niet vermeld wordt in de advertentie, al ben ik er zeker van dat je wel op de hoogte bent/was :wink:

5 likes

Veel plezier van uw NA!

1 like

Mega mooi en een topkoppel met deze nieuwe aanwinst en de Rolex die je al hebt :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Prachtig man, geniet ervan👍

1 like

Mooie aanwinst ! Gefeliciteerd !

1 like

@AspirantJr Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Helaas vind ik dit niet zo ‘bijzonder’.

Nou … ik vind hem prachtig !!!

2 likes

Zeker een mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Van het tritium ben ik mij inderdaad bewust. Gezien het horloge eind 2017 echter een volledige servicebeurt had genoten vond ik dit niet een reden om af te haken.

Mijn beste,

Proficiat met deze geslaagde verworvenheid!!
Ik wens je er een uitblinkende tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Schitterende DJ! Van harte!

1 like

Enjoy!

1 like

Yeahhh !!!

1 like

Mooi exemplaar man. Iedere keer als ik een blauwe plaat vintage DJ zie dan twijfel ik weer over mijn keuze voor de zilveren wijzerplaat. Dit is zeker een keeper :+1:

3 likes

Veel draagplezier👌🏾

1 like

Een prachtige aankoop! Geniet ervan met volle teugen!

1 like

Gefeliciteerd @AspirantJr! Prachtig. Blauw staat 'm goed :ok_hand:

Plaat van mijn DJ is niet lelijk maar ik heb nog steeds spijt dat ik deze een paar maanden terug heb laten lopen :smile:

2 likes