Het is gelukt! Mijn zoektocht zit erop… jammer? Beetje wel. Leerzaam traject met speciale dank aan @HanDavinci voor alle tips en adviezen en eindeloze contactmomenten… (sorry Han voor de vele vragen ). Uiteindelijk geslaagd bij Peter (Metropolis Collection) voor een onwijs mooie Datejust uit 1982. Waarom dan deze?
Goed gevoel bij de verkoper (Peter); check
Blauwe wijzerplaat met opstaande uuraanduiding; check
Plexiglas; check
Datum met open 6 en 9; check
Complete servicebeurt uitgevoerd in 2017; check
… Dit moest hem worden! Nu genieten van het resultaat!
Mooi, geniet ervan! Wat is er overigens aan de hand rond die tritium bolletjes? Bruin randje waar de verf weg is? Volgens mij is de plaat gerelumed want de bolletjes zijn best onregelmatig. Bolletjes op 7 en 8 missen?
Ik moet wel zeggen dat ik het ‘bijzonder’ vind dat dit allemaal niet vermeld wordt in de advertentie, al ben ik er zeker van dat je wel op de hoogte bent/was
Van het tritium ben ik mij inderdaad bewust. Gezien het horloge eind 2017 echter een volledige servicebeurt had genoten vond ik dit niet een reden om af te haken.
Mooi exemplaar man. Iedere keer als ik een blauwe plaat vintage DJ zie dan twijfel ik weer over mijn keuze voor de zilveren wijzerplaat. Dit is zeker een keeper