NA Rolex Datejust (Een roerige maand 2)

Ik heb toch een grote smiley op mijn gezicht! Flipperitis^3

1 like

Wauw. Flipperen next level. Waanzinnig gave upgrades! :ok_hand:

1 like

Als ik een quick-dry onderbroek had, van bamboe of zo, die slijtvast zou zijn en binnen vijf minuten na het zwemmen weer droog om de kont zou moeten zitten, een onderbroek waar ik godsliederlijke hoeveelheden geld aan uit had gegeven, als het ware, dan zou ik daar ook mee willen kunnen zwemmen.

Die Rolex GMT Master, dat lijkt mij zo’n retegoeie slijt- en watervaste multifunctionele onderbroek.

:wink:

4 likes

Een pracht verhaal en prachtige horloges :+1:

1 like

Wat een heerlijke maand zeg! Geld moet tikken :yum: … die BLNR is echt geweldig zeg! :heart_eyes:

Veel (flipper/) draag plezier!!

1 like

Heel gaaf! Wellicht een groene Sub on the side :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: mooi kleurrijk trio…

1 like

Ach , en deze zwarte is een sunburst versie, dus nooit echt (mat of hoogglans) zwart. Gaat meer richting antraciet. Een echte alleskunner. Top horloge. :clap:

2 likes

Inderdaad met voldoende aktie op de plaat :smiley::+1:

9 likes

Mooi verhaal. Geniet ervan!

1 like

Ja. Soms zelfs de neiging richting het “oude rookglas grijs/bruinig” waar sommige platenspelerdeksels mee uitgerust waren. Toeval?, of gewoon bijzonder slim. (retroachtig)

1 like

Wat een verhaal! Mooi ding die GMT😍

1 like

Of voor ons :joy:

1 like

Als ik dit zo lees ben je knettergek. Maar op de juiste manier! Ben benieuwd naar je volgende horloge-avonturen :smile:

1 like

Wat een zalig verhaal om te lezen! Lekker vlot geschreven ook. Ooit heb ik ook een mooie GMT en/of DJ

1 like

Wat voor horlogedoos heb je op de laatste foto?
En een mooie collectie👌

1 like

Het is een watchwinder

Ook hier dikke proficiat met uw aanwinsten! Prachtig hoor!

1 like