Na Een roerige maand denk je voorlopig wel klaar te zijn.
Totdat je amper een week of drie later op de website van de forum huisdealer een BLNR ziet staan.
Zou het kunnen? De Explorer en de SOH er weer uit, paar centjes erbij en ja, dan kan het !!!
De Explorer was geen probleem, kon ingeruild worden maar de SOH moest ik zelf zien te verkopen. Omdat ik geen flauw benul had hoelang dat zou duren is de BLNR niet gereserveerd.
Na een dikke week zie ik dat de BLNR verkocht is . Een Rolex sub of GMT zit inmiddels in mijn hoofd en wil er niet meer uit. Een dag later verkoop ik de SOH aan een bevriend forumlid (bedankt @MotoSkooly) en besluit naar S&C te gaan om te kijken wat ze hebben liggen en eventueel het een en ander te passen.
Er lag een zwarte GMT en een Explorer 2 in de etalage dus ik vroeg of ik deze twee mocht passen. Mevrouw zegt : er is ook een zwart/blauwe GMT aanwezig, u mag die eventueel ook passen.
Kunt u hem tot morgen reserveren ?
Geen probleem mijnheer en u krijgt ook nog een leuke korting.
Oké doe deze dan maar
Naar mijn auto lopend een bevriend forumlid (bedankt @royke74 ) gebeld of hij eventueel nog interesse heeft in mijn Explorer. Dat had hij en maakt ongevraagd direct het geld over, ik loop terug naar de winkel en de BLNR is een feit.
De weken die volgen helemaal blij met de IWC Le Petit Prince en de BLNR.
Plotseling de conclusie : ik mis een duikhorloge
Niet al te duur, uitstekende kwaliteit en een late night shopping die eraan komt in Roermond, dat wordt dus een Tag Heuer
Zo, ook weer geregeld.
Een GMT-master, Mark XVIII en een Aquaracer.
Top !!!
We zijn wéér klaar.
Na een aantal weken begint het langzaam tot me door te dringen dat de Tag en de IWC geen partij zijn voor de BLNR en dat ik deze eigenlijk alleen maar draag omdat ik ze heb. Nu weet ik dat bv de IWC een fantastisch horloge is, en ik probeer dit dan ook uit mijn hoofd te zetten, maar dit gevoel werd alleen maar versterkt toen mijn zoon zijn Sub had opgehaald bij S&C. Ik weet niet wat en hoe Rolex dit doet maar ze doen het goed
Kijk dat is een horloge die de strijd wel aan kan gaan met de BLNR. Toch maar weer eens bij S&C langs gaan.
Zo gezegd zo gedaan, en omdat een sub toch wel veel weg heeft van een BLNR toch eens voor een DJ kijken.
Er lag een grijze, fantastisch, maar ik wilde deze graag naast een zwarte zien. De zwarte was niet aanwezig en moest besteld worden, wat wel tot 8 weken kon gaan duren. Niet erg, kan ik op mijn gemak de Tag en de IWC verkopen. Echter na een paar dagen werd ik gebeld en kon ze naast elkaar gaan leggen. Mooi, want de Tag was inmiddels verkocht en de IWC gereserveerd.
Qua korting kon er meer bij een DJ gedaan worden dus ik kreeg een voorstel waar ik geen nee op kon zeggen en omdat zwart toch mijn voorkeur had, is het uiteindelijk deze geworden.
Is het hiermee dan eindelijk klaar?
Nee, want mijn zoon wacht op de nieuwe GMT en ik mis nog steeds een duiker.
Hij een GMT en ik zijn sub ???
De waanzin krijgt dus nog een vervolg