NA: Rolex DJ 16014!

Team 1988 is toch beter…

2 likes

51428607_319929415544842_5879018219175695737_n

#team1988, whut whut.

Edit:

Jij snapt het.

3 likes

Super blij mee ja, thanks :smile:

En ja, zonde van die slordigheidjes van de horloge maker van Steiner. Voelt krom om het dan weer door hem te laten fixen, maar goed, je hebt wel een punt idd.

#team1989 :fist:

1 like

Prachtig!!

1 like

Gefeliciteerd met deze schoonheid maar ook alvast met je verjaardag. Geniet er van :ok_hand::ok_hand::+1::+1:🥳🥳

1 like

Prachtig! Van harte!

1 like

Team 1987 jonguh :sunglasses:

2 likes

Mooi, mooi, veel draagplezier, geniet er van, :+1:

1 like

Knap! Veel draagplezier!

1 like

Lekker a Niffauw

5 likes

Gefeliciteerd, prachtig verjaardagscadeau.

1 like

Het blijft niet voor niks een klassieker! Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge!

1 like

Mooie aanwinst. Gefeliciteerd.

1 like

Mooi ding hoor. Op de eerste 3 foto’s lijkt de secondenwijzer wel zwart. Klopt dat, of komt dat door lichtinval?

2 likes

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

:joy: :rofl:

@SeikoFrank is ook zwart. Hij zit inmiddels weer in de doos om retour te gaan. Weet jij er meer van @HanDavinci? Inzake de zwarte secondewijzer? Had ie zilver moeten zijn? Valt me eigenlijk nu pas op.

Update: 1000x maal excuus van Steiner. Ze gaan het oplossen. Horloge gaat retour, haartje weg, pakking normaal monteren, en alles nog een keer extra goed nakijken. Kleine compensatie komt er ook aan. Best wel tevreden met de service. Horloge loopt trouwens sinds gisteren op tijd zetten maar op 1 sec afwijking tot nu. Best wel netjes voor een 35 jaar oud uurwerk.

Dank voor alle leuke reacties! Olly is hard aan het shinen ewa Niffooo :smile:

5 likes

Wtf douchebag! Tony wore a Day-Date! You, of all people, ahould know!!

2 likes

Nee, helaas niet. Misschien een wijzer die bij een buckley dial hoort?

2 likes

Waarschijnlijk wel, ik zie geen exemplaren met zwarte secondenwijzer, alleen zilveren. Al met al brengt me dat op de gedachte dat ik de aflevering heel slordig van Steiner vind. Kopen zo’n horloge in, stoffen hem effe af en met een premium gelijk doorverkopen.

2 likes