NA: Rolex DJ 16014!

Nee, helaas. Dat was overigens ook bij een vintage Rolex datejust, alleen ik kwam er te laat achter.

Ik sluit me aan bij de rest. Retouren nu nog het nog kan en met je centen een ander exemplaar zoeken.

1 like

Niks mis met Buckley. :grin:

Mmm, da’s vervelend. Steiner heeft het grootste aanbod. Dan kijk ik liever even de kat uit de boom als ik toch een DJ zou willen.

1 like

Helder. That’s the plan. Ik ga zo nog wel even met ze bellen. Maar ik moet dan maar toch iets meer geduld hebben. Wat was er dan specifiek aan de hand bij jou?

Mooie aanwinst.

De secondenwijzer klopt natuurlijk geen hout van.

1 like

@lasteraar Dat dus… Was mij niet opgevallen op de foto’s. Door reflectie lijkt het wel vaker zwart. Jij zegt dus ook, terug met dat ding neem ik aan? Ook al bieden ze aan alles te herstellen? Klote dit hoor. Had een mooi verjaardags kado moeten zijn, en nu is het alleen maar gedoe…

  • Terug met dat ding, en een andere 16014 zoeken!
  • Steiner alles laten herstellen, en dus ook een correcte secondewijzer erop laten plakken…

0 stemmers

Als er een juiste wijzer op gezet wordt dan is er niks aan de hand. Die haar is zo opgelost en de achterkant zal ook geen groot probleem zijn. Maar dat doet niks af aan de ervaring zo. Is gewoon laksheid om je producten zo af te leveren.

5 likes

Eens. Als ze alles herstellen, en er ook nog compensatie volgt, zou ik er wel overna moeten denken. Maar het blijft een klote ervaring zo ja… Overigens schamen zij zich ook kapot.

Compensatie? is geen verplichting en als er wat mis is, hoe vervelend dan ook dienen ze de kans te krijgen om de fout te herstellen.
Voor de rest kun je alleen aandringen op een snelle en vlotte afhandeling.
Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Zo’n secondewijzer wordt het horloge niet meer van waard. Het zal niet bewust gedaan zijn om het horloge meer waard te maken. Is gewoon een foutje. Misschien lag de horlogemaker te slapen.

2 likes

@lasteraar Geen verplichting idd, maar wel op z’n plaats lijkt mij, al is het de geste. Maar goed, als het voor de waarde van de klok verder idd niet uit maakt, zou ik het wel overwegen om ze alles te laten herstellen. Thx voor je reactie.

Steiner gesproken. Horloge is op weg terug, ze gaan alles sowieso herstellen, maar de verkoopster zei bijna meteen van ja dit gaat zo slecht, zullen we 'm terug nemen en geld terug storten? :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik twijfel nog. Even kijken waar ze mee komen ook nav de niet correcte secondewijzer.

2 likes

Zie onderstaande link

Het zegt al genoeg over professionaliteit van die toko. Secondewijzer, pakking die verkeert zit, haartje op de plaat. Ze verkopen al jaren vintage maar doen alsof ze gekke Henkie zijn als iemand ze betrapt op onderdelen die niet kloppen. In mijn geval kwam ik er pas maanden later achter. Toen ik ze daarover aansprak zeiden ze dikke doei, had ik maar beter moeten opletten bij aankoop. Ik neem aan dat ze bij jou het ook niet hadden vermeldt in de advertentie?
Nogmaals, ik adviseer je sterk om je geld terug te pakken en iets leukers binnen het forum te zoeken.

3 likes

Heftig wel ja… Ik neig idd naar gewoon geld terug en klaar. Dan maar door zoeken. Maar zij hebben zoveel aanbod, en even snel een strakke 16014 vinden is niet zo gemakkelijk… Irritant. Thanks voor de heads up in ieder geval. :+1:

1 like

:ok_man::man_shrugging::point_up:️:point_up:️

3 likes

Heb 'm gezien ja, maar die plaat is een beetje champagne kleur, en dat is niet waar ik naar op zoek ben. Maar thx voor het meekijken :wink:

Is gewoon precies dezelfde plaat als jij hebt, wellicht met een lichte tint door veroudering :smiley:
Maar ok, just saying.

Klopt, maar wel net even een beetje die verkleuring erin. Zou 'm wellicht even moeten zien irl. Maar is lastig met waar we beide wonen.

Weet bijna zeker dat je de verkleuring in daglicht niet eens ziet. Enkel op de foto wanneer de lightlicht door bewerking eraf gaat zie je de tint duidelijk(er).

Maar goed. Lijkt mij een mooi scherp exemplaar.
En no-offence, maar ziet er scherper uit dan die van jou :stuck_out_tongue:

4 likes