Toch besloten om nog een NA topic te maken ondanks deze nu al bijna een halve week in mijn bezit is!
Een tijdje terug kocht ik een Rolex Submariner naast mijn Tag Heuer Carrera. De sub is een heerlijk sportief horloge en een prima afwisseling naast de Tag, maar toch wilde ik al gauw iets anders.
Regelmatig kwam ik hier foto’s tegen van Rolex DJ’s op een jubilee met fluted bezel, schitterend! Toen wist ik het zeker, er moest een DJ komen en het liefst met een blauwe plaat vanwege de prachtige sunburst, en omdat het gewoon heel iets anders is dan de zwarte plaat van de Sub!
Na wat vergelijken tussen de nieuwe en “vorige” versie van de DJ (116234) besloot ik om voor de 116234 te gaan. De wat dikkere kast, super jubilee band, roulette datum en ‘roman minute trail’ maakte het voor mij af!
Nu de knoop doorgehakt was over welke versie het moest worden, maar weer eens een gezocht topic aangemaakt. Het duurde niet lang of ik kreeg een berichtje van iemand die precies dit type had en hem eigenlijk nauwelijks droeg. Het was een volledige set uit 2014 van de eerste eigenaar, perfect dacht ik, precies wat ik zoek. Na wat heen en weer berichten werden we het eens over de prijs, en al snel was de deal gesloten!
En hier is hij dan, inmiddels al drie dagen niet meer van de pols te krijgen!