NA: Rolex DJ

Het is alweer heeeel lang geleden dat ik een horloge kocht, dus werd het weer eens tijd.
Eigenlijk wilde ik voor de Batgirl gaan, tot mijn vrouw zei “je hebt toch genoeg duikers” en ja daar zit wat in. En deze trouwe hond luistert gewoon naar zijn baas :wink:
Oke geen duiker, wat dan wel. Wilde ook geen chronograaf, heb ik er ook zat van.
Daarnaast wilde dit verwende nest het liefst een nieuw horloge hebben, maar goed dagenlang het blauw doorgespit en zag niets waarbij ik had, die moet ik hebben.
Dan maar kijken bij S&C en Gassan, wil ik een Zenith, Tudor, Nomos en ga zo maar door. Nee, ik wilde gewoon een Date Just. Oke S&C zou mij terugbellen wat ze in voorraad hebben. Hadden wel een DJ in geelgoud en everose tt, zat ik dus ook niet op te wachten. Heb er al 2 in tt zowel geelgoud als everose, de DJ in het blauw met fluted bezel in witgoud daar had ik mijn zinnen op gezet. Niet via de AD, oke dan maar via een GD. Jullie weten wel, als Mohamed niet naar de berg kan, komt de berg naar Ferry… Zo kwam ik bij Dux Watches uit en die hadden er nog eentje nieuw liggen en ja natuurlijk betaal je dan wel premium. Maar goed, als ik het in mijn kop heb dan zeker niet in mijn kont :grin:.

Oke luitjes, voor nu genoeg horloges dus voorlopig ff geen horloges meer. Ha ik had het met Martijn van DW over mijn collectie, zei die “man je hebt bijna zoveel als ons” en dan ben je niet eens een handelaar. Klopt en ik wilde ook niets inruilen, lekker puh :wink:.

Oke vrienden, genoeg gel*ld nu. Tijd voor de specs, voor iedereen die niet weet wat een DJ is :rofl:

Material: Oystersteel
Diameter: 41 MM
Bezel: 18 carat white golden fluted bezel
Dial: Blue
Uurmarkeringen: geen cijfers maar indices
Glass: Sapphire crystal
10 ATM

Strap:

Type: Oyster
Material: Oystersteel
Clasp: Double folding clasp

Movement:

Caliber: Automatic movement Cal. 3235
Power Reserve: 70 hours
Quickset: Yes
Date function: Yes
Jewels: 26
Frequency: 28.800

Tijd om de huisfotograaf opdracht te geven om foto’s te maken en die maakt er altijd heel veel maar wel met liefde :smiling_face_with_three_hearts:
Teveel foto’s? doorscrollen naar laatste 2 :wink:

En tot de volgende keer/NA :rofl:

144 likes

Van harte Ferry! Mooi horloge. Goede aanvulling op je summiere collectie :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd Ferry, hele mooie aanwinst !

1 like

Lekkere aanwinst! :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd Ferry! Prachtige aanwinst! Maar niks leuks in het blauw, ik beweer toch echt anders :stuck_out_tongue_winking_eye::blush:

1 like

allemaal oude meuk haha :wink:

1 like

Tjah, als je het zo bekijkt, maar dan is een horloge van een grijze dealer ook niet nieuw :joy:

1 like

het mooiste model van het merk vindt ik persoonlijk,
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::watch:

1 like

Zeker wel, dit is echt een nieuwe. Maar verder lekker boeien toch, zit nu lekker om mijn pols :grin:

1 like

Proficiat Fred!!! Draag hem in goede gezondheid man👍

1 like

Lekker hoor :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige NA! :+1:

1 like

Erg mooi Ferry, ik ben nooit jaloers, maar…:smile:. Gefeliciteerd met deze prachtige Datejust!

1 like

Ik wel Hans, zou willen dat ik piano kon spelen :wink:

2 likes

Knappe DJ @fredpanarai1 en mooi vastgelegd :ok_hand:

Nu de bank op en genieten met een goed glas erbij :wine_glass:

1 like

Credits zijn voor Assie natuurlijk :+1:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Supermooi Ferry! :ok_hand: Gefeliciteerd met deze classic glimmert!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige DJ. Hoe meer ik ze zie hoe meer ik ook een DJ in mn leven wil :face_holding_back_tears:

1 like