NA: Rolex DJ

De ware verzamelaar, lekker Ferry :watch:

1 like

Heeft deze ook, zijn alleen vergeten ruimte in de w.p te maken​:rofl::rofl:

1 like

Van harte met deze schitterende schoonheid!!

1 like

Van harte gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mooi horloge! :ok_hand: Geniet ervan!

1 like

Werkelijk prachtig Ferry, gefeliciteerd kerel!

1 like

Schitterende toevoeging Ferry! Goede keuze :ok_hand:

1 like

Proficiat met de DJ :+1:

1 like

Supergaaf natuurlijk. Mooi hoor :ok_hand:

1 like

Wat een knaller, gefeliciteerd Ferry!

1 like

Gaaf Ferry , deze staat ook nog op mijn verlanglijstje. Alleen dan op jubilee. Heel mooi

1 like

Ha Joep, dat zeg ik nu ook zo vaak tegen anderen, heb maar een kleine collectie en dan gaan ze mij uitlachen. Snap er niets van :wink:

Ik heb een Ginnetje on the rocks genomen, kon ik dus van beide genieten :tumbler_glass: :smiley:

Ik zat nog te denken, kan natuurlijk ook gewoon een mooie Addiesdive er nog bij kopen in het groen. Zal zeker je waardering wel wegdragen vermoed ik :upside_down_face:

Ha Patrick, dat zou wat zijn. Maar daar zijn mijn horloges nog te jong voor, nou ja op een paar vintage na dan. Maar een tentoonstelling zou best wel kunnen :wink:

Dat was nog even spannend hoor, begon ter plekke nog te twijfelen of ik de groene zou nemen. Maar werd gelukkig toch de blauwe, en zeker geen spijt van :smiley:

Is geen zekerheidje meer Richard, ze heeft de box met andere banden gevonden en kan natuurlijk netjes van band verwisselen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zeker Petra, zou ook eens de rollen kunnen omdraaien en dan pak ik die mooie Addiesdive zandkleur van Assie :wink:

Doe mijn best Dan, maar je weet dat de horloges nog wel eens bonje willen maken in de boxen. Zoek dus eigenlijk nog een mediator om de ruzies te beslechten :grin:

Oke oke, je hebt helemaal gelijk. Tis een GMT natuurlijk, maar daar past dan weer geen fluted bezel op. Zoiets van een tang op een varken :wink:

Verder iedereen bedankt voor de lieve reacties :+1:

5 likes

Poeh, wat een mooie aanwinst Ferry! Erg mooi. Heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Ook een mooie (die heb ik ook ). Misschien moet Rolex daar eens een hommage aan maken.

2 likes

:rofl: :rofl: zal ze leren daar in Zwitserland :wink:

1 like

Het erg vet Ferry :heart_eyes:

1 like

Welkom bij de club!

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier!

1 like

Schitterende aanwinst :ok_hand: geniet er van