De ware verzamelaar, lekker Ferry
Heeft deze ook, zijn alleen vergeten ruimte in de w.p te maken:rofl:
Van harte met deze schitterende schoonheid!!
Van harte gefeliciteerd
Mooi horloge! Geniet ervan!
Werkelijk prachtig Ferry, gefeliciteerd kerel!
Schitterende toevoeging Ferry! Goede keuze
Proficiat met de DJ
Supergaaf natuurlijk. Mooi hoor
Wat een knaller, gefeliciteerd Ferry!
Gaaf Ferry , deze staat ook nog op mijn verlanglijstje. Alleen dan op jubilee. Heel mooi
Ha Joep, dat zeg ik nu ook zo vaak tegen anderen, heb maar een kleine collectie en dan gaan ze mij uitlachen. Snap er niets van
Ik heb een Ginnetje on the rocks genomen, kon ik dus van beide genieten
Ik zat nog te denken, kan natuurlijk ook gewoon een mooie Addiesdive er nog bij kopen in het groen. Zal zeker je waardering wel wegdragen vermoed ik
Ha Patrick, dat zou wat zijn. Maar daar zijn mijn horloges nog te jong voor, nou ja op een paar vintage na dan. Maar een tentoonstelling zou best wel kunnen
Dat was nog even spannend hoor, begon ter plekke nog te twijfelen of ik de groene zou nemen. Maar werd gelukkig toch de blauwe, en zeker geen spijt van
Is geen zekerheidje meer Richard, ze heeft de box met andere banden gevonden en kan natuurlijk netjes van band verwisselen
Zeker Petra, zou ook eens de rollen kunnen omdraaien en dan pak ik die mooie Addiesdive zandkleur van Assie
Doe mijn best Dan, maar je weet dat de horloges nog wel eens bonje willen maken in de boxen. Zoek dus eigenlijk nog een mediator om de ruzies te beslechten
Oke oke, je hebt helemaal gelijk. Tis een GMT natuurlijk, maar daar past dan weer geen fluted bezel op. Zoiets van een tang op een varken
Verder iedereen bedankt voor de lieve reacties
Poeh, wat een mooie aanwinst Ferry! Erg mooi. Heel veel draagplezier gewenst!
Ook een mooie (die heb ik ook ). Misschien moet Rolex daar eens een hommage aan maken.
zal ze leren daar in Zwitserland
Het erg vet Ferry
Welkom bij de club!
Veel draagplezier!
Gefeliciteerd en veel plezier!
Schitterende aanwinst geniet er van