NA: Rolex DJ41 🤪😅

oke, daar ben ik nooit geweest… :slight_smile:

Mijn beste,

Grandioos!!
Wat een formidabele aanwinst!!
Ziet er magnifiek uit!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

De diamantfabriek heeft een boetiek/store idd…ben ik ook een paar keer geweest…

1 like

Een prachtige aanwinst!Gefeliciteerd ermee.

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd! Ben benieuwd wat je heeft doen besluiten om eerst een AT, dan een DJ, dan weer een AT en dan weer een DJ aan te schaffen? Mist de AT dan toch wat?

Die gaan er alleen vanaf bij erg gewilde modellen (wachtlijst modellen)
Bij een simpele datejust (waar de winkels mee vol staan) heeft dat geen zin.

Oh ja van harte! :sunglasses:

1 like

daar hebben ze overigens meeste modellen ook niet :stuck_out_tongue:

1 like

Mooie aanwinst… even middagje shoppen…

1 like

Goeie vraag…de eerste AT had een lederen band en lichte plaat met rosé gouden uurmarkers…vond ik heel lang prachtig maar die lederen band beviel me niet zo…Ik had de oudere versie met datumvenster en geen master op de plaat.Nooit een Rolex gehad en de DJII wilde ik ook al lang maar toch een stuk duurder… toch de AT maar verkocht voor een goede prijs…niet veel later de DJII gekocht…deze beviel niet zoals verwacht (te dik) en ik kon een klein jaar later de middelen goed gebruiken…dus maar verkocht, middelen goed besteed en weer gespaard. Toen kwam ik de nieuwere AT met blauwe plaat tegen bij een AD en heb ik hem niet veel later besteld bij Crownguard…jaartje later en we zijn weer bij met dit bericht…beide zijn top! :+1:

1 like

Ah is dat het…Thanks!

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Geniet er van.

Thx, duidelijk verhaal! Luxe dat je geen keuze hoeft te maken en ze gewoon allebei hebt :wink:… Ik moet nog een keuze maken :sweat_smile:

1 like

Ik heb de AT met blauwe plaat óók verkocht, staat o ook in mn topic…Ik kan me ook niet allebei veroorloven😅

1 like

Zin of geen zin, bij mij zijn ze er vanaf gehaald.
Hetzelfde kan overigens ook gezegd worden over wat betreft het invullen van de naam en dit werd ook bij TS gedaan.
Ik heb overigens met beiden geen probleem.

2 likes

Die mag nooit meer mee naar amsterdam met het vrouwke :grinning:

3 likes

Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat de reactie van je wederhelft was toen ze terug kwam uit de primark ? :sweat_smile: ik kan mij niet voorstellen hoe die van mij zal reageren als ze aankomt lopen met der 3 t-shirts voor een tientje en ik zeg,… “ja ik ben ook geslaagd schat!” Haha

Edit; vergeet je zelfs te feliciteren met je prachtige aanwinst! :+1:

2 likes

Van harte! Prachtig horloge! :beers:

1 like

Haha, Ja die wil ik ook nog wel uitleggen​:sweat_smile: we hadden tegenover de Dam afgesproken…Toen zei ik dat ik even geld ging pinnen. Ze had al snel door wat er aan de hand was…maar ze wist niet dat ik die middelen beschikbaar had (Ik zeg vaak tegen mn wederhelft dat ik geen geld heb​:ok_hand::sweat_smile:) ze wist nog niet welke ik ging kopen en bij het zien van dit model kreeg ik goedkeuring​:sweat_smile: Natuurlijk wees ze wel even een(verlovingsring aan die ik dan óók wel kan kopen​:joy: ik heb haar maar gewezen op het feit dat zij volgende maand jarig is en ik een verrassing in petto heb! Dat is niet eens gelogen!:grin:

3 likes

Same here…

2 likes

Mooi hoor, ga je geen spijt van krijgen!

1 like