NA: Rolex DJ41 🤪😅

Nou, daar gaat ie dan…

Een maand of twee geleden kreeg ik de flipperitus…de symptomen begonnen zich na Bazelworld 2018 al te vertonen…Prachtig hoor die Omega AT met blauwe plaat…maaaarr, daarvoor had ik een DJII met blauwe plaat. Tja, sparen, wat spulletjes verkopen en dan moet een DJ41 ook wel lukken…oké, ik wil een Rhodium wijzerplaat op jubilee bracelet mét fluded bezel…beginnen met sparen, Omega verkocht binnen 1 dag binnen het forum, had nog wat centjes…de DJ41 op Schiphol gezien onlangs voor een leuke prijs, echter helaas op Oyster band…een week lang vraag ik mezelf de vraag “vind ik de fluted bezel de meerprijs waard?”. Vraagprijs is overal €2000 meer…antwoord komt zo…

Vandaag vraagt mijn wederhelft “Goh, zin om naar Amsterdam te gaan?”. Dit betekend “ik wil naar de Primark en jij gaat maar horloges en sneakers bekijken totdat ik klaar ben”. Nja vooruit…

Eenmaal bij Gassan (ik wist dat er net verbouwd was) zie ik dat ze nu een Rolexcorner hebben. Ze hadden best veel! Verrassing! Die tent is meestal door alle interessante modellen heen. Ik zag een blauwe met een gladde bezel en jubilee, die wilde ik wel eens passen. Toen liep ik de Rolexcorner in en zag ik de Rhodium met jubilee en gladde bezel…na alleraardigst geholpen te zijn én een eerlijke deal te hebben gemaakt, heb ik betaald. Hij kwam nieuw uit de kluis (de medewerker(s) kreeg de vitrine niet open waar er ook 1 in lag. Ze liepen 10 min te stunten met zn 3en😂 toen zag ie blijkbaar dat ze er nog 1 in de kluis hadden.

In 2015 kocht ik een Omega AT, In 2016 een DJII, in 2017 weer een AT en nu dus de DJ41! Moet ik nog zeggen dat ik er heel blij mee ben?!
Meer foto’s volgen

Voor de geïnteresseerde: de stickers mochten erop blijven zitten (op RF staat een bericht dat ze de stickers bij S&C ze er direct voor je (moeten) halen maar de garantiekaart móet op naam. Blanco kreeg ik hem niet mee.

63 likes

Gefeliciteerd met een prachtige aanwinst !!!

1 like

Ook een goede methode om nooit meer mee te hoeven winkelen :joy:

2 likes

Prachtige aanwinst trouwens :+1:

1 like

Lang verhaal kort: gefeliciteerd!

1 like

gefeliciteerd,knap horloge

1 like

Even je crazy face gecorrigeerd. :wink: Mooie aanwinst!

1 like

TOPaankoop :heart_eyes::heart_eyes: prachtige kleuren combi en band, de mooiste mijn inziens :+1:t2:

Veel draagplezier…

1 like

Supersupergaaf

1 like

Daar is ie dan, gefeliciteerd!

1 like

Geweldig mooi!

1 like

heel mooi! veel plezier er mee :slight_smile:

(ehm, gassan heeft al heel lang een rolex corner toch? of was je niet op de uilerburgerstraat?)

1 like

Gefeliciteerd, rhodium dail is een uitstekende keuze! Zeker in de :sunny:

2 likes

Schitterende aankoop. Gefeliciteerd !

1 like

Echt prachtig, geniet ervan!

1 like

Super aankoop! #hebhemzelfook
Jubilee draagt super, ga je geen spijt van krijgen

1 like

Thanks!

Ik was op de Dam en die corner is dan een stuk groter geworden…

1 like

Thanks allemaal!!

Heel mooi !

1 like