NA: Rolex Explorer 214270...

Hey beste mede horloge liefhebbers :smiley: hier MannetjeMar met de NA…

Vandaag in het Antwerpse geweest nadat ik van de week een telefoontje kreeg dat de Explorer 214270 binnen was!

Weet niet of hier mensen bekend zijn met Antwerpen… maar het is een echt horloge walhalla! En dat voor ieders zijn beurs!

Eerst zijn we even langs Ginotti gelopen. Deze zitten nabi het centraal station en aan het begin van HET diamanten straatje… Hier wat etalage foto’s;

Ressence oil filled watches. Erg bijzonder te zien!

Hier hebben ze ook het door mij begeerde F.P. Journe… wie weet… ooit :thinking:

Richard Mille… tja, wat zal ik er van zeggen, vindt het als liefhebber van horloge’s wel mooi te zien… maar verder niet mijn ding!

Dan verkopen ze ook nog Frank Muller… Laatst zag ik op Youtube Glenn Helder bij Andy in de auto… Glen had de zijne gekregen en hem vond ik hem wel mooi staan. Maar zie mezelf er niet mee lopen.

En ze hadden ook nog een uitgebreide collectie Ulysse Nardin in de etalage bij Ginotti liggen… ook daarvan is een model wat me wel een mooie toevoeging aan mijn duik collectie lijkt. De Diver 42 mm :sunglasses:

Onderweg naar mijn NA kwamen we nog langs PP…

En voor de vintage liefhebbers heb ik vandaag een (voor mij) nieuw adres gespot. Adin fine Antique and Jewellery. Mooie zaak in het centrum met zeer aardig personeel. En een zeer uitgebreid assortiment vintage horloges!!!

Vanaf nu toch wat grotere stappen gezet naar mijn gearriveerde EXPLORER… denk niet dat ik er veel tekst aan vuil hoeft te maken;

• Rolex Explorer
  • 39 mm
  • Shiny steel
  • 3132 in house uurwerk
  • Saffier glas
  • Oysterlock met easylink-schakel (plus of min 5 mm)

PLAATJES :sunglasses:

Helemaal blij met dit horloge!!! Zometeen even de lume vastleggen :sunglasses:

Thenks for watching :wink:

93 likes

Classic. :ok_hand:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Dat lukt inmiddels al :smiley:

2 likes

Prachtig horloge. Veel polsplezier toegewenst.:+1:

1 like

12 likes

Mooi, heel mooi! Geniet ervan

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde Rolex!!
Ziet er op alle fronten magnifiek uit!!
Ik wens je er derhalve een gelukkige tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met deze klassieker! Ik zie alleen geen RM’s maar Roger Dubuis… Niet helemaal hetzelfde😉

2 likes

Grrrr… daar maak ik inderdaad een fout :stuck_out_tongue_closed_eyes: Komt waarschijnlijk omdat beide niet helemaal mijn ding zijn :rofl:

Thenks voor jou oplettendheid @The_President

1 like

Dank voor uw mooie woorden @Tissot62

1 like

Mooie aankoop. Gefeliciteerd!

Haha, geen punt. Ik zie de vergelijking wel een beetje hoor…opengewerkte “drukke” wijzerplaten. De kasten van RM zijn kenmerkend tonneau-vorming hoewel ze ook een aantal ronde kasten hebben. RM’s zijn qua prijs alleen wel echt een stuk duurder. Mijn ding is het ook niet. Zelfs als ik de Staatsloterij zou winnen zou ik het niet aanschaffen.

1 like

Gefeliciteerd Man, veel plezier er mee :+1:

Die Franck Mullers zijn best cool (voor er bij) :+1:

1 like

Wat een prachtige machine! :ok_hand:

1 like

Veel plezier ermee! :laughing:

1 like

Solide keuze. Enjoy!

1 like

Goede keus, deze classic! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd ! Wil hem ook :wink:
Veel draag- en kijkplezier !!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like