Hoi hoi lotgenoten… hier MennekeMar weer met een nieuwe (verjaardags) aankoop
De levering duurde iets langer als verwacht; maar het zou me niet verbazen als ze gewacht hebben tot op mijn verjaardag Any how… ik ging er vanuit dat ik de 226570 geleverd zou krijgen. Dit aangezien de 216570 discontinued is. Tot mijn grote verbazing belde ze me dat ze die voor me hadden als ik wilde… daar hoefde ik niet lang over na te denken!
@ray1981 (lees je mee) Ja de nieuwste referentie heeft een aangenamere gangreserve; ar coating en nog wat kleine wijzigingen… maar ten opzichte van mijn nieuwe submariner heeft deze 216570 een smallere band! Het aanzicht van de band op de nieuwe referentie t.o.v. mijn submariner zou te veel op elkaar lijken. Daarom helemaal in mijn nopjes met de discontinued referentie
Verder specifiek wel voor de polar variant gekozen. Zwart ook mooi… maar mijn pepsi, sub, explorer 1 en zo verder hebben allemaal al zwarte platen. Daarom wit! Daarnaast zijn lumeshots bij horloge’s met witte wijzerplaten de
Geen idee of er hier mensen van Schaap & Citroen meelezen… maar ik wil ze wederom bedanken voor de levering van een prachtig horloge
Foto’s in random volgorde want plaatjes zeggen meer als referentienummers
Deze keer kreeg ik er een leuke pen bij. Extra blij omdat ik ook wel iets met pennen heb
@OrangeHand heeft een mooi topic gemaakt met foto’s van de oude en nieuwe referentie
Als je het tot hier vol gehouden hebt… dank voor het lezen en ik wens jullie nog een mooie dag
Groet uit het Brabantse