NA: Rolex Explorer || Polar dial - referentie 216570

Hoi hoi lotgenoten… hier MennekeMar weer met een nieuwe (verjaardags) aankoop :partying_face:

De levering duurde iets langer als verwacht; maar het zou me niet verbazen als ze gewacht hebben tot op mijn verjaardag :joy: Any how… ik ging er vanuit dat ik de 226570 geleverd zou krijgen. Dit aangezien de 216570 discontinued is. Tot mijn grote verbazing belde ze me dat ze die voor me hadden als ik wilde… daar hoefde ik niet lang over na te denken!

@ray1981 (lees je mee) Ja de nieuwste referentie heeft een aangenamere gangreserve; ar coating en nog wat kleine wijzigingen… maar ten opzichte van mijn nieuwe submariner heeft deze 216570 een smallere band! Het aanzicht van de band op de nieuwe referentie t.o.v. mijn submariner zou te veel op elkaar lijken. Daarom helemaal in mijn nopjes met de discontinued referentie :sunglasses:

Verder specifiek wel voor de polar variant gekozen. Zwart ook mooi… maar mijn pepsi, sub, explorer 1 en zo verder :see_no_evil: hebben allemaal al zwarte platen. Daarom wit! Daarnaast zijn lumeshots bij horloge’s met witte wijzerplaten de :bomb:

Geen idee of er hier mensen van Schaap & Citroen meelezen… maar ik wil ze wederom bedanken voor de levering van een prachtig horloge :ok_hand:t3:

Foto’s in random volgorde want plaatjes zeggen meer als referentienummers :stuck_out_tongue_winking_eye:

Deze keer kreeg ik er een leuke pen bij. Extra blij omdat ik ook wel iets met pennen heb :see_no_evil:

@OrangeHand heeft een mooi topic gemaakt met foto’s van de oude en nieuwe referentie :ok_hand:t3:

Als je het tot hier vol gehouden hebt… dank voor het lezen en ik wens jullie nog een mooie dag :sunglasses:

Groet uit het Brabantse :v:t3:

141 likes

Van harte! Mooie pen ook :laughing:

1 like

Van harte gefeliciteerd nog
En wat een beauty van een horloge
En dito foto’s

1 like

Knaller van een horloge. Altijd mooi gevonden die Polar dial. Enjoy en gefeliciteerd! :v:

1 like

Owwww die foto,s weer :ok_hand::muscle:

1 like

Ruilen met mijn Grand Seiko pen :stuck_out_tongue_winking_eye:

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je nieuwe horloge en je verjaardag :gift::tada:

1 like

Prachtig! Mooie foto’s ook!

1 like

Ja dat is wel het grootste verschil van de kleine verschillen. Idem bij deep sea daar had ik ook beide maar smallere band weggedaan.

1 like

Toch kon je deze niet missen?:slightly_smiling_face:happy birthday BTW…

1 like

Focker!

Kumt tie ff aon zeijkuh met npracht van un hologe.

Gaaf man, kom maar op met die pen naar mijn adres en de Luke shots online .

1 like

Wauw zeg wat een gave!!!
Heel enthousiast :star_struck:

1 like

Erg fraai! Nu nog een nieuwe spiekerbox :joy:. Enjoy!

1 like

Heel gaaf Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst :ok_hand::+1:

1 like

Hij is mooi! gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Zeer mooi! Proficiat!

1 like

Leuk en de pen ook… :wink:

1 like

Pen is bijna mooier dan het horloge :joy:

1 like

Wow, zo mooi! :star_struck: Veel plezier ermee man.
En een gelukkige verjaardag! :partying_face:

1 like

Heel mooi! :ok_hand:t3::star_struck:

1 like

Prachtige foto’s :hushed: :ok_hand:
En mooi horloge natuurlijk, dat helpt ook

1 like