NA: Rolex Explorer

Het verhaal van deze NA is er een van een lange omweg. In de zomer van 2018 zei mijn vriendin ja toen ik haar ten huwelijk vroeg. We wilden naast haar verlovingscadeau ook iets voor mij als aandenken. Een horloge leek me het perfecte cadeau.

Na wat rond zoeken haalde ik alvast een Tag Heuer Link in huis. Dat leek me redelijk, maar ik had er totaal geen klik mee.

Enige tijd later kwam ik een Omega Planet Ocean tegen aan een stevige korting. Ik dacht: dit is hem! Dus ik neem die mee, maar zij was daar om de een of andere reden niet mee gediend? :joy:

Op een druilerige dag ben ik dan bij Rolex beland, waar ik de Air King en Explorer even omgehad heb. Ik ging die dag niet meteen om een horloge, dus we zijn vertrokken zonder meer. Alhoewel, ik heb wel een catalogus meegekregen.

Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik de PO minder mooi vind met een strak pak, dus voor onze huwelijksdag had ik misschien liever iets anders om de pols. Maar goed, ik wou er niet weer over beginnen thuis, dus ik liet het rusten.

Tot zij plots zei dat ze die PO niet meteen mooi vond voor onze grote dag. Waarop ik meteen terug over de Air King en Explorer begon te dromen. En op alweer een druilerige zaterdag belde ik mijn lokale dealers op om naar stock te informeren. Helaas hadden ze nergens de Air King of Explorer binnen. Als laatste wanhoopspoging belde ik naar de Rolex Boutique in Brussel. Of ze de Air King en Explorer binnen hadden? “Natuurlijk, mijnheer!”

Meteen de auto in, een klein uurtje passen en twijfelen en dan toch voor de Explorer gegaan. Ik ging nooit een Rolex kopen, nooit dit bedrag betalen voor een uurwerk, … en ik kan niet blijer zijn dat ik het toch gedaan heb.

74 likes

Topper!
En kan inderdaad overal bij!

Als je maar niet zo twijfelt aan je vrouw, die zijn niet zo makkelijk te vervangen :laughing::laughing:

:beers:

4 likes

Gefeliciteerd met de Explorer!!

Tuurlijk wel, moet je alleen niet aan een

beginnen :smiley:

4 likes

Schitterend! Het regent hier Rolex Explorer I NA’s op dit forum :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Van harte! Veel plezier ervan! :smile: :+1:

2 likes

Been there, done that :rofl:

Tweede keer, goeie keer!

1 like

:wink:

2 likes

Echt een schitterend horloge, een hele mooie keuze. Vind dit één van de meest veelzijdige horloges die momenteel te koop zijn. :+1:

Geniet er van!

1 like

Weer een pracht van een horloge erbij op het hf.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Mee eens!

Geweldig ding.

2 likes

Mooi, hoor!

1 like

De juiste keuze :sunglasses:
Veel plezier ermee !

1 like

Exact de reden dat ik deze wou. Nu kan de rust terugkeren in mijn hoofd!

1 like

Nog wel even je avatar aanpassen… :wink:

1 like

Nice. Van harte!

1 like

Gefeliciteerd! Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Deze gaat nooit meer weg - als het goed is - en Rolex past wel bij zo’n belangrijke dag

1 like

Goed idee! Straks eens werk van maken :sunglasses:

1 like

Congrats :+1:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd en geniet ervan.

1 like

Goede keus.:+1:Geniet ervan

1 like