NA: Rolex GMT-Master 116710LN

Vandaag via @Rob2015 het nieuwe jaar toch nog mogen beginnen met een nieuwe aanwinst!!!
Ben erg blij met deze aanwinst omdat ik die keramische bezel toch een beetje begon te missen na verkoop van mijn sub. Hoop dat ik mijn ingeruilde Breitling Navitimer nu niet ga missen! Wel weet ik in ieder geval dat Rob er erg blij mee is en deze voorlopig niet van zijn pols zal wijken.

Omdat ik mijn ervaring met verkopers nog niet kan delen via het bekende Topic i.v.m. trustlevel2 deel ik deze dan maar hier. Rob is een enthousiaste horlogeliefhebber die zijn passie graag met anderen deelt, het was dan ook prettig zaken doen met Rob en een leuk gesprek!

en dan hier de foto:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/e/3/0/e30a33fa610c3a363700ffdbc9e1c67e1eba85de.jpg

69 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ,blijft een topper

1 like

Proficiat met deze fraaie zeldzaamheid :+1:

1 like

Mooi man :+1:

1 like

Prachtig. De meest ondergewaardeerde GMT die o zo fijn is

:beers:

2 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst! Deze heeft geen groene datum?
Ik ben niet zo thuis in moderne GMT’s.

1 like

Zoals ik weet is dat niet standaard maar evt wel een optie, zie onderstaand:

1 like

Zo jammer dit, niet voor jou maar voor mij, want ik was de volgende gegadigde… sniff…

Veel draagplezier!

:slight_smile:

1 like

Groene datum is een mod < nooit origineel geleverd (dacht ik…)

3 likes

Klopt. Is de datumschijf uit de 116718.

116718bk
Wel een leuke touch aangezien de GMT wijzer ook groen is. @Steef heeft deze mod ook.

5 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze mondiale Rolex!!
Ik wens je er een wereldse tijd mee. :globe_with_meridians:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met de NA! Heel mooi.

1 like

Supergaaf horloge! Wil niks anders meer.
Vind een GMT net wat aparter dan welke sub dan ook.

En die Breitling ga je niet missen, denk ik…

2 likes

Supergaaf! Prachtding, als je hem zoals jij “gebruikt” hebt gekocht heb je geen afschrijving en wellicht de komende jaren zelfs wat waardestijging en dit horloge kan wat mij betreft zowel onder een pak als bij een spijkerbroek en polo.

Enjoy it!

1 like

Hele gave aanwinst. De groene wijzer maakt het af. Geniet er van! :slight_smile:

1 like

Top horloge :+1:

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan!

1 like

:joy::grinning::joy:

Weer wat geleerd, wist niet dat die schijf uit de 116718 kwam. Maar moet zeggen dat ik het idd wel een heel gaaf detail zou vinden als die standaard groen zou zijn geweest.

1 like

Mooi hoor :+1:t2: Topper

1 like