Vandaag via @Rob2015 het nieuwe jaar toch nog mogen beginnen met een nieuwe aanwinst!!!
Ben erg blij met deze aanwinst omdat ik die keramische bezel toch een beetje begon te missen na verkoop van mijn sub. Hoop dat ik mijn ingeruilde Breitling Navitimer nu niet ga missen! Wel weet ik in ieder geval dat Rob er erg blij mee is en deze voorlopig niet van zijn pols zal wijken.
Omdat ik mijn ervaring met verkopers nog niet kan delen via het bekende Topic i.v.m. trustlevel2 deel ik deze dan maar hier. Rob is een enthousiaste horlogeliefhebber die zijn passie graag met anderen deelt, het was dan ook prettig zaken doen met Rob en een leuk gesprek!
Supergaaf! Prachtding, als je hem zoals jij “gebruikt” hebt gekocht heb je geen afschrijving en wellicht de komende jaren zelfs wat waardestijging en dit horloge kan wat mij betreft zowel onder een pak als bij een spijkerbroek en polo.
Weer wat geleerd, wist niet dat die schijf uit de 116718 kwam. Maar moet zeggen dat ik het idd wel een heel gaaf detail zou vinden als die standaard groen zou zijn geweest.