NA Rolex GMT Master II 126710BLNR

Een halfjaar geleden kocht ik een Rolex DSSD en ik was als een kind zo blij. Goed hij was wat groot en wat zwaar maar dat gaf het horloge karakter enzo. Die leugen heb ik maar een halfjaar kunnen slikken. Het ding is gewoon ondraagbaar. Veel te groot, te dik en te zwaar, ik werd er echt chagrijnig van dus hij is vertrokken.

Als opvolger ben ik voor de BLNR gegaan op jubilee. Een veilige keuze, daar ben ik me wel van bewust maar wel een die past bij de huidige levensfase met 2 jonge kids (waarvan de oudste echt schijt heeft aan het mooi houden van pap’a horloge). De combi van staal, jubilee en een keramische bezel lijkt me voor nu echt een top combinatie! Vandaag heb ik m in ieder geval opgehaald en het was een topdag.

Bij het ophalen veel mooi spul kunnen betasten. Dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat ik die F.P. Journe in het echt ga zien, zeldzaam spul!

Ongelooflijk maar waar, ik kreeg een extra jubilee band mee voor de GMT en hoefde daar niet voor te betalen. Deze heb ik onderweg terug even geruild met @JohnWick voor een kop koffie en doosje Duvel. Voor mij echt een topdeal, er zijn trouwens weinig dingen die ik niet doe voor Duvel. Tevens ook nog een paar horloges bekeken, was gezellig!

Tenslotte horen er natuurlijk ook een paar foto’s van de NA in kwestie geplaatst te worden. Kreeg er een watchwinder bij trouwens, was daar enorm blij mee toen ik nog niet had gezien dat SC er op stond

Ten slofte had ik hier graag een foto bij gedaan van een onbeschadigd clasp. Das helaas mislukt, de eerste kras zit er alweer op🤓. Gaat toch altijd snel hè

148 likes

Hoppa, lekker hoor! Gefeliciteerd en veel plezier met het dragen van je BLNR. :+1:

1 like

Van harte man!

1 like

Lekker man! Binnenkort eens even van dichtbij bekijken. :ok_hand:

1 like

Toffe aanwinst! Geniet ervan!

1 like

Ik heb nog wel wat Duvels staan…

Maar prachtige NA, geniet ervan!

2 likes

Wauw! Plezier ermee!

1 like

Nee, die zal ik wel betalen dan 🥹

Prachtig horloge man! Geniet ervan! :fire:

2 likes

Ten eerste gefeliciteerd! :tada:

We hadden een poosje terug nog contact en wat jij nu hebt geschreven daar had ik jou al voor gewaarschuwd,ondervinding is de beste leermeester zullen we maar zeggen :sweat_smile:

Prachtige aanwinst heb je en nu lekker genieten van de BLNR :sunglasses:

1 like

Lekkere aanwinst!!!

1 like

Klasse rickert. Geniet van je nieuwe horloge.

1 like

Lekker hoor, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Een 126710BLNR gaat je zeker niet teleurstellen!

1 like

Gefeliciteerd :clinking_glasses: Schitterende GMT :partying_face: Ik denk dat deze je goed zal gaan bevallen.

1 like

Geweldig apparaat!

AliveWearyEmperorshrimp-size_restricted

3 likes

Gefeliciteerd met je Batgirl, hij staat je goed :slightly_smiling_face:

1 like

Mooie NA, veel draagplezier gewenst.

1 like

Heel tof die Journe en mooie aanwinst, staat je goed!

1 like

Mooi man, veel draagplezier. En krasjes moet je je niet druk over maken, want dat verpest alleen maar je draagplezier. Het is een gebruikersvoorwerp, dus leef er ook naar.

1 like

Proficiat man!! Looks great :heart_eyes:

1 like