NA: rolex met speciale waarde

Dag Willem,

Allereerst wil ik je heel veel sterkte toewensen…

Voor wat betreft het horloge, is Ramon @Crownguard een van de meest betrokken personen die ik in de horlogehandel ken. Altijd goed! :relieved:

Mooi, dat je op deze manier- en met dit specifieke horloge, jouw eerste Rolex- de persoon kan herdenken en het haar/ hem nu nog kan laten zien ook…

Harry.

3 likes

Proficiat! Goede keus

1 like

Zeer mooi en erken me in je verhaal, ik wil hetzelfde gaan doen echter kan ik helaas niet meer overleggen.

Sterkte komende tijd

5 likes

Dit omdat het een mooie grote plek is om te graveren. Daarnaast zou het in het geval van financiele noodzaak er van af gepolijst worden daar.
Dit was bij de deksel lastiger. Vond het zelf ook een mooie plek. Kan zijn dat ik toch nog kies voor de deksel. Zoals je merkt ben ik er zelf nog niet helemaal uit :wink:

3 likes

Sterkte. En de Rolex gaat 150% zeker weten een dierbare en tijdloze herinnering zijn.

3 likes

Precies dit. Ik denk dat je het meest tijdloze horloge uit hebt gekozen. Gaaf Willem, en sterkte voor in de toekomst.

2 likes

Ik durf verantwoord te gokken dat de deksel ook nog een “leuke seiko” is haha :wink:

2 likes

Mooie aankoop: dit wordt een mooi tijdloos aandenken. :+1:
Geniet nog van de tijd samen met uw dierbare!
Sterkte in deze voor u moeilijke en emotionele tijden…

2 likes

Heel mooi en speciaal.
:four_leaf_clover:

2 likes

Beste Willem, mooi aandenken aan een dierbare! Veel sterkte toegewenst de komende periode.

1 like

haha, ja dat zal wel ja :stuck_out_tongue:

1 like

Can’t go wrong :ok_hand:

1 like

Prachtig Willem!

1 like

Heel mooi horloge en idd tijdloos.
Heb zelf lang getwijfeld over dit model, maar past nagenoeg overal bij.

Goede keuze en sterkte met de vervelende situatie!

1 like

Geweldig horloge :heart_eyes:
En met jouw verhaal erbij wordt het natuurlijk alleen maar mooier om te dragen :ok_hand:

3 likes

Prachtig en tijdloos horloge. De mooiste Rolex in my humble opinion. De 39 mm versie staat je fantastisch!

Je kunt je als horlogeliefhebber bijna geen beter aandenken wensen. Prachtige keuze!

3 likes

Mooie aanwinst Willem. En zeker met dit verhaal er achter! Ik vind de 39mm perfect om je pols! Zo dik is die nou ook weer niet. 20-21cm als ik het zo inschat…Succes en sterkte met het aankomend afscheid. Weet niet hoe ik het anders moet verwoorden…

2 likes

Wat mij betreft had je geen betere keus kunnen maken. Dit horloge is mijn persoonlijke favoriet. Al het goede van Rolex, minus het slechte.

2 likes

19 cm maar. Maar beoefen krachtsport op een redelijk niveau en zodoende heb ik best een flinke bouw. Hierdoor zijn kleinere horloges erg uit verhouding :wink:

2 likes

Al een idee waar je het gaat laten graveren? Er zullen vast HF’ers zijn met ervaring