NA: rolex met speciale waarde

Vanwege het feit dat iemand die me erg dierbaar is er binnenkort niet meer is zocht ik iets wat me aan altijd aan die persoon doet herrinneren.
Als horloge liefhebber is de keus dan al snel gemaakt. Het moest een tijdloos horloge zijn die ik over pak hem beet 30 jaar nog steeds mooi zou vinden. Na meerdere avonden zoeken op verschillende fora en de rest van het internet toch besloten de rolex explorer 214270 eens te gaan bekijken. Via HF contact opgenomen met ramon van crownguard en de afspraak was al snel gemaakt. Vandaag langs gegaan om te kijken of de 39mm (voor mijn doen aan de kleine kant) stond bij mijn enigsinds forse polsen (en armen).
Toen ik hem voor het eerst zag en om de pols had, was ik gelijk verliefd! Een tijdloos ontwerp die in mijn ogen overal op gedragen kan worden.
Ik had voor ogen om op de caseback wat te laten graveren, maar na advies van Ramon toch gekozen om dit op de binnenkant vd sluiting te gaan doen.
Genoeg verhaal, bij deze de foto’s van mijn eerste Rolex:

107 likes

Fantastische klok, tijdloos.
Zal zeker een mooie herinnering geven

Mvg

1 like

Lijkt mij in alle opzichten een uitstekend horloge als herinnering aan iemand. :ok_hand:

1 like

Heel mooi! Ga je een hoop plezier aan beleven :slight_smile:

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de gravering. Maar ik kan me ook voorstellen dat dat (te) persoonlijk is.

1 like

Ben er nog niet uit wat dat precies gaat worden. Naam, datum, een spreuk… kan alle kanten op. Kan het gelukkig nu nog overleggen :slight_smile:

5 likes

Mooie klok willem en als je er een speciale reden voor hebt dan maakt dat de klok nog specialer. :metal:

1 like

Goede keus , :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge. Staat ook heel hoog op mijn lijst.

1 like

Klasse Coenie!!

Fijn dat het gelukt is kerel. Dat de herinneringen je altijd bij zullen blijven.

Goede tip van Ramon/@Crownguard trouwens :ok_hand:t3:

3 likes

Prachtig

1 like

Heel mooi!!
En zo te zien een mooie maat :muscle:

1 like

Fantastische herinnering en een tijdloos horloge.

1 like

Prachtige aanwinst met een warme hand zoals ik begrijp.
Heel mooi, en zou zeker overleggen en graving doen; maakt het allemaal zoveel waardevoller op de lange termijn.
Mooie plek aan de binnenkant van de sluiting.

1 like

Mijn beste,

Denken met je hart,
Beminnen met je hoofd.

Een eerbetoon om de pols met eeuwigheidswaarde!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

7 likes

Mooi hoor Willem!
Tijdloos horloge wat mij betreft om iemand die je dierbaar is te gedenken.
Staat goed hoor, zelfs op forse armen :wink:

1 like

Mooi, ik ben wel benieuwd.

Mij lijkt persoonlijk in de deksel ook wel erg mooi. Dat komt de waarde misschien niet ten goede maar je wilt hem toch als herinnering houden. Als je alsnog wilt verkopen dan lijkt mij een deksel (al weet je het nooit bij Rolex :D) ook nog wel te betalen.

Succes met kiezen!

3 likes

Proficiat!

Prachtige aanwinst en een tijdloze herinnering!

Groeten van z’n broertje, ook erg content mee

1 like

Top klokje inderdaad. Een alleskunner die voor elke gelegenheid draagbaar is. Mooie warme herinnering voor de rest van je leven die waarschijnlijk nooit meer van eigenaar wisselt.
Mag ik vragen waarom de gravering aan de binnenkant van de sluiting komt? Op de caseback van de kast vind ik t meer prominent aanwezig en hoort t meer bij t horloge… het kan natuurlijk zo zijn dat dit technisch lastig is ivm schade aan de kast. Ik vraag het omdat ik zelf ook met dit idee speel, voor de toekomst.

2 likes

Top! Met en zonder sentimentele waarde een gewéldig horloge; geniet ervan!

Mooie maat ook voor je pols trouwens; zeker niet te klein! :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie herinnering!
:+1:

Ik heb deze als aandenken aan mijn vader. De Moonwatch en dus ook tijdloos.

Gekocht van het geld van zijn Twingo, waar hij amper een jaar van heeft kunnen genieten.
En uiteraard veel sterkte toegewenst!

8 likes