NA: Rolex Milgauss white

Toen ik hier vorige maand lid werd was ik al gewaarschuwd dat het mogelijk niet lang zou duren voordat er iets nieuws zou komen.

Ik moet zeggen, dat gevoel kwam heel veel sneller dan verwacht…

Sinds ik de witte Milgauss van @jeroenderee langs zag komen in het blauwe gedeelte heb ik hem niet uit mijn hoofd gekregen.

Na wat slechte nachten slapen besloten de knoop door te hakken. Jeroen was toevallig in buurt dit weekend en vanmiddag was het zo ver. Best wel spannend. Ik heb namelijk nog nooit een Rolex in mijn handen gehad, laat staan een Milgauss om de pols.
Afgesproken bij mij thuis en onder het genot van een kopje koffie alle stickers er af mogen pielen.

Het plaatje is perfect, hageltje nieuw met alle toebehoren en als cadeautje een tas van Basel met het nieuwe boekwerk van Rolex.

Wat is Jeroen trouwens een gezellige vent. Volledig ontspannen gepraat over van alles en nogwat.

Enorm blij met mijn aankoop. Jeroen bedankt!!

131 likes

Wat een kanjer… gefeliciteerd met een prachtige aanwinst !!

3 likes

Staat top, veel plezier ermee! Enne…graag gedaan natuurlijk, altijd leuk om zulke enthousiaste HF-ers te leren kennen. De IWC mag je ook van mij nooit wegdoen trouwens. Een bruine Santoni band met vouwsluiting erop en je hebt feitelijk een nieuwe :ok_hand:

8 likes

Van harte! Mooi

1 like

Mooie…

Ooit koop ik me ook ene… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met deze gave aanwinst Daan, heel veel draagplezier gewenst! :ok_hand:

Overigens, welkom welkom nog. :+1:

2 likes

Prachtige aanwinst van onze HF hofleverancier Crowng… k’bedoel @jeroenderee :sweat_smile:

Enjoy.

4 likes

Jij een kanjer, Jeroen een kanjer,die Rolex de kajner, alles een kanjer.

4 likes

Geweldig mooie aanwinst.:smiley::+1: Die zie ik graag voorbij komen hier. Blij dat hij uit t blauwe deel is trouwens :see_no_evil:
Proficiat met deze zomerse klatser :muscle:

2 likes

En nu spammen!!

19 likes

Drie keer raden waar ie vandaan kwam. Haha
Top horloge. Zeker een waardestijger op termijn

7 likes

:wink:

Top horloge ja :ok_hand:

1 like

Wat een top horloge. Ga je beel plezier van hebben! Enjoy!

1 like

Iedereen bedankt!

:point_up: hi Richard

1 like

Dat had ik inmiddels in de gaten :wink:

2 likes

Al het moois komt zowat van @Crownguard :ok_hand:

Heel vet! Eentje die je niet vaak ziet :ok_hand:
Veel plezier ermee

Inderdaad
Je struikelt niet over de milgauss
Maar wat een gaaf horloge !
En gewoon nieuw.
Staat groot en groots op je pols .

Gefeliciteerd !!

2 likes

Erg mooi :ok_hand:

Mooi aankoop, enjoy👌🏾