NA: Rolex OP 39mm rhodium

Een jaar geleden begon het alweer te kriebelen. Langzaamaan begon zich weer wat budget op te bouwen en dan ga je jezelf afvragen wat het moet worden. Op een gegeven moment besloten dat het een Rolex zou worden waarbij voor mijzelf de keuze zou vallen op een OP 39mm rhodium, Air King op Explorer 1. Zo’n 3 maand geleden heb ik alledrie de horloges gepast waarbij de Air King voor mij afviel. Uiteindelijk liggen wikken en wegen tussen de Explorer 1 en de OP rhodium waarbij de keuze op de OP is gevallen aangezien ik de sunburst dial echt helemaal te gek vindt.

Nu dus, enkele maanden later, het geld bij elkaar en zowel bij diverse AD’s als ‘grijze dealers’ rond gemaild of het horloge op voorraad was, waarbij de aankoop uiteindelijk heeft plaats gevonden bij @Crownguard. Dus vanmiddag naar Eindhoven om het horloge op te halen. Prima ontvangst, lekker bakje koffie en naast de Rolex OP 39mm rhodium tevens met een hardcover case en crownguard valet tray weer naar huis getogen!

Enfin … een paar foto’s :slight_smile:


72 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Zo, zo. Gefeliciteerd! :champagne:

1 like

Nice very nice! Mijn favoriete OP. :heart_eyes: Geniet ervan. :+1:

1 like

Mooi hoor! Ik heb een zelfde aankoop bij Ramon gedaan. Erg blij mee

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. :+1:

1 like

Mooi!!!

1 like

Prachtig! Van harte.

1 like

Mooi hoor. Van harte!

1 like

Weer een kanjer erbij op het hf …
Gefeliciteerd

1 like

Van harte met je NA! :slight_smile: :+1:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd en geniet er van!

1 like

Kortweg… mooi!!!

Veel draagplezier!

1 like

Top! Proficiat!

1 like

Heel mooi!

1 like

Een beauty, proficiat!

1 like

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.:+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze NA, geniet er van :ok_hand::+1:

1 like

Opvallende veel rolex aankopen de laatste tijd. We hadden beter een groepsaankoop gedaan. Dan kon er mss toch wel een blnr of blro uit de kluis.

Proficiat me deze prachtige aanwinst. Ik stond enkele jaren geleden voor dezelfde keuze en ben voor de explorer 1 gegaan. Maar het was een dubbeltje op zijn kant.

1 like

Wat een topper! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd

1 like