NA Rolex OP

Na heel lang wikken en wegen, moesten er 2 uit de collectie het veld ruimen en zou mijn eerste Rolex een feit moeten worden.

Vandaag bij de AD een fijne Oyster Perpetual 41mm kunnen aanschaffen.

Zo trots als een hond met 7 lu…. weer naar huis.

33 likes

Gefeliciteerd!:partying_face:

Van harte :partying_face:

Top horloge!, gefeliciteerd :partying_face:

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀

Hele goede keuze. Gefeliciteerd met je mooie NA

Een topper,mooi in zijn eenvoud,de kwaliteit en geschiedenis van het huis onderstrepen de waarde,veel draagplezier.

Lekker hoor. Gefeliciteerd !

Mooie aanwinst :+1:t2:

Strik erom heen en klaar :green_heart:

Gefelicteerd met je NA!

Gefeliciteerd, veel draag plezier

Mooie bescheiden Rolex!

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze formidabele aanwinst!!
Grandioos!!

Ik wens je er een glansrijke tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink: