NA: Rolex OP39 White

Die komt me bekend voor! Gefeliciteerd!

2 likes

Het blijkt steeds een periode van ca. 10 jaar ofzo te zijn. Ga ik met deze zeker wel redden (wel saai voor HF).

1 like

Prachtig horloge!! Veel plezier ermee. Bijna as good as it gets voor moderne Rolex vind ik.

1 like

Hahah, wel de minste zorg.
Maar zo wordt het wel echt je horloge, elke dag dragen overal en altijd. Zo ging het bij mij ook en sommige van de oudere stukken droeg ik dan soms tussendoor. Die droeg ik dan weer een paar maanden en dan weer het laatste stuk uit de collectie.

Maar ik vind dat juist gaaf, dat horloge krijgt karakter. Als ik nu sommige van mijn horloges zie dan zijn ze “flink gedragen” maar ik zie het niet als ik ze draag. En ik vind het ook niet erg.

En met dit stuk kun je lang vooruit hoor en wellicht leuke tip voor de toekomst. Ik zag gisteren dit filmpje en dat is wel iets om te overwegen als je aan onderhoud of herstel toe zou zijn met dit horloge.


Geniet er van en saai of niet, je mag er best af en toe is een plaatje in gooien hier :wink:

Dat je komende jaren maar mag genieten van je aanwinst :+1:

1 like

Soms kan eenvoudig zo mooi zijn…

Rustige, maar wat een mooie combinatie, die witte indices met die off-white / ivoren / koffiemelk plaat!

1 like

Dit is gewoon een heel mooi horloge. Gefeliciteerd met deze aankoop en geniet er van. Dat zal vast geen moeite kosten.
Groet, bb

1 like

Prachtig!

1 like

Congrats, mooi clean, geniet ervan👌🏾

1 like

Precies dat. Ik ga niet ruw met mijn spullen om, maar ben er ook niet pietluttig mee. Gewoon vanaf nieuw gebruiken waarvoor het bedoeld is.
Eerste krasje is ook geen probleem, komen er nog 100 bij. Zo gaat dat met gebruiksvoorwerpen.

2 likes

Fraai! Vind dit misschien wel de mooiste moderne Rolex!:+1: Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig exemplaar :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Veel draag plezier! thx en groet

2 likes

Super mooi!
Staan twee Rolexen op mijn lijstje,… wellicht ooit. Deze staat bovenaan.

Geniet er van!! :ok_hand:

2 likes

Supermooi! :+1:
Deze maat is duidelijk prima voor jouw pols. Ik zou zelf deze wijzerplaat graag in 36mm willen zien. De bestaande 36mm in wit met dubbele indices op 3,6 & 9 vind ik minder.

1 like

Ik heb de 36mm geprobeerd, maar dat zag er bij mij uit als een formaat dameshorloge. 39mm is perfect.

Schitterende Rolex.
Proficiat met je NA.
Veel draagplezier.

1 like

Ah heel fraai! Perfect in haar eenvoud :slight_smile:
Geniet ervan!

1 like

Prachtig! Ook een favoriet van mij! :v:

1 like