NA: Rolex OP39 White

Mine says hi

11 likes

Ja heel veel plezier ermee, vind hem persoonlijk wel te Klein voor je pols. 41 zou imo beter staan. Is natuurlijk een persoonlijke keuze. Maar vooral genieten dat is het belangrijkste👍

Schitterend! Heel veel draagplezier van deze NA.

Dit gaat mijn volgende horloge worden :smiley:
Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht en of je lang op het horloge moest wachten?

Heel mooi! Ben zelfs aan het twijfelen tussen deze OP en een Snowflake… Moeilijk!

Deze komt bij Crown Guard vandaan, was er met een week + 1 week extra ivm. vakanties.
Weet niet of het altijd zo vlot gaat, beste kan je zelf even informeren.
Geen inschrijvingen op wachtlijsten in ieder geval.

1 like

Dank voor je reactie! En nogmaals, veel draag plezier van deze schoonheid!

Ook naar de Snowflake gekeken, rationeel gezien waarschijnlijk het betere horloge. Nog mooier afgewerkt, nauwkeuriger.
Maar tussen deze horloges moet je niet naar de technische specs kijken, maar gewoon welke je het beste gevoel geeft, en dan niet meer omkijken.

Je hebt ook gelijk. Bij de Snowflake had ik altijd het idee dat het net iets te groot was. Bij de hi-beat GMT had ik dat minder, maar die is weer te dik. Dus twijfel.

Kon ik ze maar naast elkaar passen… Toevallig nu in HK en GS is veel goedkoper (invoer daargelaten). Ook de SBGY003 hier gezien. Twijfels!

Gefeliciteerd! Wat is alles mooi in balans; de lengte van de indices, de wijzers, de dikte van de lunette, de witheid van de wijzerplaat tegenover het blanke metaal…Alles klopt.

1 like

In een woord prachtig :heart_eyes:

Dat wordt elke morgen genieten wanneer hij om de pols gaat.

1 like

Geweldig mooi horloge.
Gefeliciteerd met deze NA !

1 like

Gefeliciteerd! Mooiste instapper :sunglasses: Het wit van de OP lijkt een beetje op het wit van de sky dweller, maar toch net iets meer creme. Mis je easy link?

Prachtige Rolex. Heel veel plezier met deze witte schoonheid :heart_eyes:

Is dit model een beetje makkelijk te krijgen? Of meer van schaarste en wachtlijst?

In dit geval geen geen wachttijd.

Gaaf horloge! Geniet er van

SCHITTEREND gewoon :ok_hand:t2:

Ik had het graag willen hebben, maar tot op heden nog niet gemist. Nu draag ik normaal vrij los zodat het bij een wat dikkere pols niet direct strak zit. Maar het kan variëren van net aan tot rond de pols kunnen draaien.
Verstellen met de pin in de clasp is niet iets om regelmatig te doen.
Als ik nog eens een Easeylink kan bemachtigen lijkt me dat een welkome aanvulling (wie heeft er 1 in de aanbieding…)

Wat betreft het wit, het is in het echt (voor zover ik het kan beoordelen) witter dan gedacht. Vergelijk met andere Rolex modellen heb ik (helaas :rofl:) niet.

Thnx, zo gedetailleerd had ik het zelf niet bekeken, het was meer wouw.