NA Rolex oyster perpetual 41

Gisteren even de stad in geweest om te lunchen. Terug lopend passeren we een AD. In een opwelling (Ja echt!) vraag ik mijn vrouw “even binnen kijken?” Hoewel ik in de jaren een aardige horloge verzameling heb opgebouwd was ik nog nooit bij een AD geweest. Na een instemmend knikje bellen we aan. De deur opent zich en voor de tweede horde genomen is wachten we even in de tussenhal. We zijn binnen en voelen ons wat ongemakkelijk. Een vriendelijke verkoopster schiet ons aan met de vraag wat ze voor ons kan doen. Ik antwoord dat ik me aan het oriënteren ben op een nieuwe aanwinst. “Mooie Planet ocean heeft u om” zegt de verkoopster. “Waar komt u vandaan” was de volgende vraag. Na enkele modellen van anderen merken te hebben gezien komt ze terug met 2 Rolexen, de Airking 126900 en de OP 41 124300. Een Rolex had ik nog niet in de collectie dus was eager om ook dat even ervaren te hebben. “Ik mag deze aan u verkopen zegt” de verkoopster. Huh…hoezo? “Ja, we verkopen als het even kan alleen aan mensen uit de omgeving” De OP was tot gisteren gereserveerd maar uiteindelijk niet geclaimd. Dus, ik mocht blij zijn dat ik als first time buyer bij een AD een OP 41 tegen list prijs mocht kopen. Nog even een rondje gelopen om mijzelf te bezinnen, daarna gezwicht. Wat financiële middelen vrij gemaakt, de daglimiet verhoogd en de OP 41 gekocht. Was ik op het juiste moment op de juiste plek? Who cares, ik ben mooie ervaring rijker, een bofkont en blij met mijn NA!

140 likes

Mooie aanwinst, veel plezier ermee.

3 likes

Wow, prachtig. Veel plezier met deze “all time classic”.

3 likes

Prachtig, gefeliciteerd !

2 likes

Dat ben je zeker ja!

Gefeliciteerd, geniet ervan!

2 likes

Schitterende aanwinst! :star_struck:

2 likes

Gaaf! Mooie uitvoering, gefeliciteerd :grin:

2 likes

Prachtig! Gefeliciteerd met deze NA!

2 likes

Gefeliciteerd :+1:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Wat een beauty👌
Serene schoonheid!!

Geniet er van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Zooo mooi die witte dial​:face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye:

2 likes

Hoort zo te zijn!! Veel plezier! Mooie aanwinst :wink:

2 likes

Gefeliciteerd!

Bij meneer Rabo gaat de verhoging van de daglimiet pas na een wachttijd van vier uur werken. Bijzonder, dat jij dit kennelijk in een handomdraai doet!

5 likes

Mooie aanwinst…:+1:

2 likes

Mooie OP!
Geniet ervan :+1:

2 likes

Om door een ringetje te halen :ok_hand:

Draag hem met plezier

2 likes

Mooie en tijdloze aankoop :ok_hand:t3:

2 likes

Mooie aanwinst, geniet ervan!

2 likes

Pinlimiet verhogen kan meteen ter plekken,

Overschrijvingen daarin tegen , daarvoor moet 4 uur van te voren worden het limiet van worden verhoogd.

6 likes

mooie Rolex,
draag hem met plezier

2 likes