Schitterend duo zo! Black and white dancing together, side by side through stormy weather. Never alone, never alone!
Nog niet zo bijster lang uit en de ADâs liggen er niet vol van momenteel.
Ik vind 't ook de mooiste moderne Rolex.
Van harte. Een beauty
Black and white mooie aanwinst
Pracht afsluiting voor 2018 en super begin voor 2019
Prachtig. Ingetogen klasse. Geniet er van!
Superb
Zeeeeer fraaie set
Wow. Prachtig
Prachtig, vooral die witteđ, veel plezier er mee!
Heel mooi.
Ebony and Ivory. Wat een strak setje
Heel mooi!
Veel plezier gewenst met deze prachtige aanwinst!
Weer een hele mooie erbij Tomâ:ok_hand:t4:
prachtig horloge en dito foto.
wat ik mij eigenlijk al vanaf het begin van dit topic afvraag⊠is dat wit nou wit? zoals bijvoorbeeld een applemuis? of zoals de witte milgaus? of is het meer gebroken?
dank!
Het is niet helemaal spierwit. En het heeft een heel subtiele structuur. Beetje eierschaalâŠ
Ik vind het echt briljant gekozen en kan me indenken/stel me zo voor dat er bij Rolex heel wat ideeën en experimenten zijn geweest alvorens tot die kleur en structuur te komen.
Welke van de twee oogt groter om de pols , Explorer 1 of OP . Als je zou moeten kiezen tussen de twee , waar valt je keuze dan op en waarom ?
Super! Is de Oyster Perpetual eigenlijk veel veranderd door de jaren heen? Ben echt een leek op OP gebied (en de rest ook, maar dat geef ik liever niet toe).
De OP is optisch een klein tikkie kleiner. Scheelt nauwelijks. Ik denk dat dat door de bolle bezel komt.
Kiezen? De OP is natuurlijk splinternieuw. Beetje te vroeg om te beslissen. De Explorer is iets sportiever. Ik vind kiezen moeilijk. Maar de Explorer heb ik al een hele tijd en vind ik nog steeds geweldig. Ik zou niet graag zonder zittenâŠpffffâŠmet enige twijfel: Explorer. Misschien morgen wel andersomâŠ