NA: Rolex Oyster Perpetual white

Schitterend duo zo! Black and white dancing together, side by side through stormy weather. Never alone, never alone!

3 likes

Nog niet zo bijster lang uit en de AD’s liggen er niet vol van momenteel.

Ik vind 't ook de mooiste moderne Rolex.

2 likes

Van harte. Een beauty

1 like

Black and white :grin: mooie aanwinst :ok_hand:
Pracht afsluiting voor 2018 en super begin voor 2019 :boom::boom:

1 like

Prachtig. Ingetogen klasse. Geniet er van!

1 like

Superb :ok_hand:t2:

1 like
1 like

Zeeeeer fraaie set

1 like

Wow. Prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Prachtig, vooral die witte😀, veel plezier er mee!

1 like

Heel mooi.

1 like

Ebony and Ivory. Wat een strak setje :ok_hand:t2::+1:t2:

3 likes

Heel mooi!:heart_eyes::ok_hand:

Veel plezier gewenst met deze prachtige aanwinst!

1 like

Weer een hele mooie erbij Tom​:ok_hand:t4::ok_hand:t4::ok_hand:t4:

1 like

Ik blijf genieten! Dank voor alle reacties!

34 likes

prachtig horloge en dito foto.

wat ik mij eigenlijk al vanaf het begin van dit topic afvraag
 is dat wit nou wit? zoals bijvoorbeeld een applemuis? of zoals de witte milgaus? of is het meer gebroken?

dank!

:beers:

1 like

Het is niet helemaal spierwit. En het heeft een heel subtiele structuur. Beetje eierschaal
:thinking:
Ik vind het echt briljant gekozen en kan me indenken/stel me zo voor dat er bij Rolex heel wat ideeën en experimenten zijn geweest alvorens tot die kleur en structuur te komen.

3 likes

Welke van de twee oogt groter om de pols , Explorer 1 of OP . Als je zou moeten kiezen tussen de twee , waar valt je keuze dan op en waarom ?

1 like

Super! Is de Oyster Perpetual eigenlijk veel veranderd door de jaren heen? Ben echt een leek op OP gebied (en de rest ook, maar dat geef ik liever niet toe).

1 like

De OP is optisch een klein tikkie kleiner. Scheelt nauwelijks. Ik denk dat dat door de bolle bezel komt.

Kiezen? De OP is natuurlijk splinternieuw. Beetje te vroeg om te beslissen. De Explorer is iets sportiever. Ik vind kiezen moeilijk. Maar de Explorer heb ik al een hele tijd en vind ik nog steeds geweldig. Ik zou niet graag zonder zitten
pffff
met enige twijfel: Explorer. Misschien morgen wel andersom

3 likes