NA: Rolex Pepsi GMT Master 1675 van 50 jaar!

Gaaf! Zeer mooi! Mijn tien jaar jongere broertje zegt hoi!

15 likes

Van Harte, erg mooi maar op staal op z’n mooist dus ik zeg nog zo…niet sparen maar dragen :wink:

2 likes

Wow… dit is echt een heel bijzondere aankoop! :slight_smile: 50 jaar oud heeft zoveel verhaal, zoveel meegemaakt, geweldig!

1 like

Mijn beste,

Leuk om te lezen en vooral ook om te zien!!
Proficiat, dan ook met deze prachtige aanwinst.
Ik wens je er vele aangename momenten mee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Congrats!! :smile:

1 like

Damn daar is die Rollie dan eindelijk, en wat voor één :grinning:

Van harte man!

1 like

Geweldig !
Kan je alleen maar feliciteren met deze schoonheid.
Genieter ben je toch.

1 like

Peurneau, Gio, peurneau!

2 likes

Zo dan, Gio

Mega upgrade. :+1:

1 like

Prachtige aanwinst man! Als die bij jou dezelfde plaats krijgt als bij mij dan gaan we deze nog vaak zien, want hier krijgen de andere horloges aanzienlijk minder draagtijd sinds ik mijn 16710 heb. Killer gewoon. Dan wel geen 1675 maar mag een plaatje van deze ook in dit selecte gezelschap?

10 likes

Mooi man! Prachtige aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Sjemig man. Wat een klatser en wat heerlijk moet dat zijn om zoiets te hebben. Nou heel heel veel plezier ermee en ik hoef denk ik niet te weten hoeveel keer per dag jij naar je pols kijkt :+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Wauw. Wat een mooie rolex. Als ik er ooit ook aan toe ben, wordt het er zo een, zonder twijfel. Geweldig mooi. Geniet ervan.

1 like

Lekker hoor!

Pimp ik even met de mijne.

20 likes

Hoppaaa!!!

Fantastisch

1 like

Sjezus, allemaal mooie nieuwe klokken, ruil je alles in voor van die ouwe zooi.

4 likes

Prachtig ! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Super aanwinst man! Proficiat! Ik zou hem wel gewoon lekker op staal dragen, zo isie het mooist!

Vraagje, is die bezel insert dezelfde “faded” insert als die @malus65 heeft, of is hij door ouderdom uit zichzelf meer roze geworden (of komt het door de foto, kan ook nog)

2 likes

`Looking good

1 like