Eigenlijk ben ik pas 3 jaar lid, maar mijn groei naar volwassenheid is erg snel gegaan.
Tja, ik twijfelde nog of ik deze beauty hier of in het vintage gedeelte zou voorstellen. Zo klapper als dit moet aan het grote publiek worden geshowd en dat zijn toch jullie
Zoals jullie weten heb ik in 2016 een uitstapje gemaakt naar andere merken. Voorheen voornamelijk Seiko. Na prachtige merken als Omega, IWC en Tudor wilde ik toch iets meer. Steeds een stapje hoger. Rolex stond eigenlijk op planning voor 2018.
Echter … soms komt er iets op je pad en dan weet je dat je moet toeslaan. Hoe weet je dat of hoe herken je zoiets? Tja, jarenlange zoektocht, gesprekken met andere kenners en flipperervaringen. Met de juiste mensen om je heen dan weet je gauw wanneer iets goed zit.
Dit was zo’n moment! Ik heb deze Master op UF het afgelopen jaar gevolgd en inderdaad … binnen 1 uur of in ieder geval dezelfde dag weg. Daarbij word ik regelmatig lekker gemaakt met foto’s van @malus65 dus deze GMT mocht niet ontbreken.
Het rare van Rolex is dat naarmate een horloge ouder wordt (en soms lelijker) de prijs omhoog gaat. Ongekend Die vlieger gaat in de meeste gevallen bij een ander merk niet op. En dan heb je ook nog de vele prijsverhogingen.
Slapen jullie met horloges? Nou ik normaal niet, maar deze klassieker en ik zijn onafscheidelijk geworden
En zo kan ik uren door slap lullen Eigenlijk wil ik zeggen dat ik de gelukkigste man ter wereld ben
Tijd om deze heer van 50 jaar (ouder dan ik ben dus) voor te stellen.
Maak kennis met deze sexy Masterrrrrrrrrrr
Zelfs de originele band is in uitstekende shape Om deze te sparen, zoek ik een nieuwe band. Vooral niet te duur allemaal hahaha. Hebben de kenners goeie tips?
Kom maar uit je bedje oude meester

Zo plat zijn die nieuwe modellen niet meer

Tijdelijk op een Ko die ik nog had. Altijd handig
Ik bevind me op vreemd terein, dus alle informatie (geschiedenis) is welkom. Trots op mijn 1e Rolex
Bedankt voor het lezen en meegenieten, maar vergeet niet je eigen GMT te showen