NA: Rolex Pepsi GMT Master 1675 van 50 jaar!

Eigenlijk ben ik pas 3 jaar lid, maar mijn groei naar volwassenheid is erg snel gegaan.

Tja, ik twijfelde nog of ik deze beauty hier of in het vintage gedeelte zou voorstellen. Zo klapper als dit moet aan het grote publiek worden geshowd en dat zijn toch jullie :fist:

Zoals jullie weten heb ik in 2016 een uitstapje gemaakt naar andere merken. Voorheen voornamelijk Seiko. Na prachtige merken als Omega, IWC en Tudor wilde ik toch iets meer. Steeds een stapje hoger. Rolex stond eigenlijk op planning voor 2018.

Echter … soms komt er iets op je pad en dan weet je dat je moet toeslaan. Hoe weet je dat of hoe herken je zoiets? Tja, jarenlange zoektocht, gesprekken met andere kenners en flipperervaringen. Met de juiste mensen om je heen dan weet je gauw wanneer iets goed zit.

Dit was zo’n moment! Ik heb deze Master op UF het afgelopen jaar gevolgd en inderdaad … binnen 1 uur of in ieder geval dezelfde dag weg. Daarbij word ik regelmatig lekker gemaakt met foto’s van @malus65 dus deze GMT mocht niet ontbreken.

Het rare van Rolex is dat naarmate een horloge ouder wordt (en soms lelijker) de prijs omhoog gaat. Ongekend :upside_down: Die vlieger gaat in de meeste gevallen bij een ander merk niet op. En dan heb je ook nog de vele prijsverhogingen.

Slapen jullie met horloges? Nou ik normaal niet, maar deze klassieker en ik zijn onafscheidelijk geworden :kissing_closed_eyes:

En zo kan ik uren door slap lullen :joy: Eigenlijk wil ik zeggen dat ik de gelukkigste man ter wereld ben :blush:

Tijd om deze heer van 50 jaar (ouder dan ik ben dus) voor te stellen.

Maak kennis met deze sexy Masterrrrrrrrrrr

Vintage doos … love it!

Heerlijk en stijlvol

Zelfs de originele band is in uitstekende shape :clap: Om deze te sparen, zoek ik een nieuwe band. Vooral niet te duur allemaal hahaha. Hebben de kenners goeie tips?

Kom maar uit je bedje oude meester

Zo plat zijn die nieuwe modellen niet meer

Wristshot :heart_eyes_cat:

Tijdelijk op een Ko die ik nog had. Altijd handig :sunglasses:

Ik bevind me op vreemd terein, dus alle informatie (geschiedenis) is welkom. Trots op mijn 1e Rolex :sunglasses:

Bedankt voor het lezen en meegenieten, maar vergeet niet je eigen GMT te showen :raised_hands:

146 likes

Mooi ding hoor, veel draagplezier van deze oldtimer !

1 like

Da’s niet zomaar een binnenkomer, Caramba !! Rolex is niet mijn ding, maar ik denk dat ik de bijzonderheid van dit klokje toch wel aanvoel ! Erg veel plezier ervan !!

1 like

Nogmaals congrats Gio! Prachtige GMT!

1 like

Bijzonder WOW! Enjoy :raised_hands:

1 like

Goeiedag!!!
Wat een “ubergrail” is dit!
Heel veel plezier met deze fantastische aanwinst.

1 like

Topper, proficiat!

1 like

Ongelooflijk mooi. Van harte!

1 like

gefeliciteerd met je prachtige horloge en leuk dat je (met hulp) op het juiste moment hebt kunnen toeslaan.
in mijn ogen is daar dit forum ook voor (kennis en hulp)

1 like

Mooie klok.gefeliciteerd
Ben er ook naar op zoek

1 like

Ontzettende topper Gio!! :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Aangezien jij en de Pepsi onafscheidelijk zijn en ik bij de eerste 10likes zat én bij de eerste 10 reacties maak ik automatisch toch aanspraak op een van je andere horloges die liefdeloos gedumpt liggen in je nachtkastje… geniet ervan bro!

Laat mij maar genieten van je andere toppers!

:kissing_heart:

3 likes

Geweldig! Ik ben nog lang geen vijftig jaar oud, maar ik zie er niet zo scherp uit als jouw Master.
Een dergelijke staat op mijn birth year wishlist.

1 like

Wat een plaatje! Enjoy in good health amigo!

1 like

Nice! Congratz!

1 like

Maar wel verdomd lekker terrein!
Mooi!

2 likes

Ontzettend gaaf horloge! Heel veel draagplezier. Een ding: geen fel gekleurde leren banden erop. Dank!

3 likes

heeeel mooi, topconditie is hij ook. veel plezier!

1 like

Erg mooie aanwinst Gio! Dat deze schoonheid met regelmaat en voor lange tijd uw pols mag sieren. Hulde!

2 likes

Zwets aub nog maar een stukje door! , het leest heerlijk weg :upside_down:

Wat een prachtige aanwinst!! , en die box ook… het ademt gewoon vintage en kwaliteit.
Kaboem! wat een knaller , heel veel plezier ermee!

1 like

Zoals gezegd: lekkah!!!

Wel gewoon op staal dragen. Hij gaat toch niet meer weg (toch?).

Geniet er van

1 like