Seiko Astron only (Deel 1)

:joy: :joy: :joy:

1 like

Mooie big date

2 likes

Dit is een goed stel hoor.

6 likes

Zeer fraai inderdaad. :ok_hand:

1 like

Vraagje met een knipoog; is het toeval dat je op deze foto dezelfde sweater draagt als op de foto van je Avatar?:smiley:

Hahaha scherp @Traveler … dit zijn de mouwen van mijn v halsshirt … gekocht in 2022 :blush: Had ik die Rolex GMT uit 1967 nog :sweat_smile: Dat was mijn 1e Rolex in2017. Ergens een verhaal over geschreven: NA: Rolex Pepsi GMT Master 1675 van 50 jaar!

Foto’s zijn niet zichtbaar … moet betalen voor Photobucket :grimacing:

Hier de foto :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Begrijpend lezen …

peter-hermann-charles-brooks

De volgorde van woorden doen er soms toe, intonatie ook … :wink: verder is het totaal onbelangrijk. Zwart is gedistingeerder. Ik ben het (natuurlijk!) met je eens! Omdat ik zelf een heb. :sunglasses:

#MeToo@Traveler loopt al een tijdje te dubben. Komt goed. :joy:

2 likes

7 likes

mooi donker contrast

2 likes

… black beauty! :wink:

:sunny: :artificial_satellite:

3 likes

Hoewel ik gisterenochtend weer even de Squale 1521 heb omgehad, een uurtje, heb ik de SSE161 alweer twee weken om de pols enne het bevalt me helemaal prima! Ik blijf me verbazen over de afwerking. Die vind ik voor een horloge in deze prijsklasse wel echt heel ‘strak’. En 't loopt natuurlijk altijd op tijd, ook fijn. Kortom, ben nog steeds grote blij.

Fijn weekend mede-Astronners! :beers:

:sunny::artificial_satellite:

PS Ik blijf hier gewoon wel alleen plaatjes spammen hoor. :joy:

5 likes

Daar hangt dit hele forum van aan elkaar. :rofl:

2 likes

Ik meen me te herinneren dat iemand hier deze radio-controlled Astron heeft overgenomen van @HansvV:thinking: weet alleen niet meer wie. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die, na een wat langere periode om de pols, bevalt!

Herken je jezelf, laat even van je horen. :wink:

3 likes

Ook een mooie

Goedemorgen op deze zonnige zaterdagmorgen! :sunny: :satellite:

Zeker! Alleen Japan lokaal dacht ik. Enige wat natuurlijk een beetje jammer is, geen GPS maar daar is de prijs ook naar. De gemiddelde GPS ligt tegen de €1,5~2k en deze zou rond de 500 zijn. Ben daarom ook wel benieuwd naar de afwerking. Is het echt een ‘instappertje’ of …

2 likes

Hier nog niet gezien inderdaad.

1 like

Die van mij is er zo 1.
Die kostte 660 euro.
Radio controlled.
Afwerking is prima.
Titanium, dus lekker licht

5 likes

Enige nadeel van dit horloge is de sub dial.
Je denkt dat die nu op 10 over 10 staat.
Maar het is een 24 uurs klok.
Hij staat dus op 10 over 8.
Daar kan ik niet aan wennen…:weary:

1 like

:sunny: :artificial_satellite:

Daar kan ik me iets bij voorstellen!
Ik dacht ook 10 over 10 te zien, hmmm. :thinking:

Vind het verder wel een erg mooie uitvoering. Ik zou zelf kiezen voor een donkere wijzerplaat, maar dat is een smaakdingetje. Titanium hoeft van mij ook niet per se, ik vind het wel fijn als ik weet [lees: voel] dat ik een horloge draag. Heb eens een behoorlijk grote Citizen gehad in Titanium, droeg fijn maar tegelijkertijd ook een beetje raar … :wink:

3 likes

Ik ben ook niet van de lichte wijzerplaten, maar deze valt me erg mee.
Is wel een goede keuze geweest.