Prachtig
Prachtig! Alhoewel ik niet al je punten van vergelijking met de 114060 deel is het natuurlijk wel een schitterend horloge. Gefeliciteerd!
Vertel!
Erg mooi!
Chapeau! Heel mooi, zeker een aanwinst naast de Explorer!
Congrats, geweldige aanwinst.
Veel draagplezier
Van harte met de Seadweller! Hoe bevalt het formaat (voornamelijk de dikte) en het gewicht?
Ik vind de “lege” bezel van de 114060 persoonlijk cleaner ogen en ook de bredere lugs zijn in mijn ogen niet per se een minpunt.
Ha. Hier wil ik ook wel op reageren.
Het gewicht is wel een dingetje. En ik kwam daar pas recent achter.
Vorige week een hele avond een Pepsi 126710 gedragen en vandaag weer een andere Pepsi.
Het zal wel door de jubilee komen, maar oh oh wat een verschil in gewicht met de SD
️
Wel wat dikker (15mm) en zwaarder inderdaad.
Maar met de Glidelock heb je een perfecte “fit” en is er dus geen sprake van “schuiven / draaien”.
En in het weekend mag het van mij wel wat meer aanwezig zijn.
Dikte noch gewicht van de 116600 is voor mij ooit een probleem geweest. Dikte geeft hem juist een beetje extra pit trouwens.
Voor mij persoonlijk ook de ultieme (keramische) Rolex duiker! Heel erg mooie aanwinst. Geniet ervan
Prachtige aanwinst. Proficiat! Veel plezier
gr, HJR
Heel mooi !
Hoewel de cycloop “iconisch” lijkt te zijn geworden voor de Sub date is dit toch veel mooier.
Ceramisch is beter dan aluminium maar het glimt wel erg.
De plaats van de datum vind ik wel prima.
Gefeliciteerd !!!
Mooi ding! Dit zal denk ik ook mijn volgende aankoop worden… zit alleen te twijfelen tussen een submariner en sea dweller.
15mm is wel dik. Ik ben nu al mijn horloges op een rij aan het zetten in een sheet om te kijken hoe dikte draagt, maar mijn dikste is 14.2, en dat vind ik al erg dik.
Ik heb de SD4K gehad en heb inmiddels een 114060.
Wat mij betreft wint de SD, maar of het de meerpijs waard is, is persoonlijk. De Submariner heeft een paar voordeeltjes ook.
Niet twijfelen. De sd is zoveel mooier als hierboven ook beschreven.
En dan met name de matte plaat. Dat maakt het meeste verschil.
Mooi istie !
Goeie koop !
Gefeliciteerd! Mooi hoor.