Mooi ‘
Heel fraai Remco! Maar nu loert die DSOTM weer naar me…
Dan had je ‘m van mij moeten kopen
Ja is dit een foutje/slordigheidje/laksheid van Rolex? Want de plaat lijkt gewoon gemaakt voor een sub mèt loep. Je moet natuurlijk de diameter van de schijf gaan aanpassen en dat was te veel moeite voor 1 model? Ik vind het juist wel een leuke gimmick!
Prachtig Remco en wat mij betreft ook de mooiste Rolex duiker, maar het prijsverschil met de sub is wel een dingetje
Geen puist +1
Gefeliciteerd met je aankoop! Zo’n glide lock lijkt me super👍
Erg mooi, de datum vind ik juist heel mooi geplaatst en natuurlijk het ontbreken van een “loepje😀” maakt het af. Veel plezier er mee gewenst!
De Seadweller is zeker duurder in aanschaf nu.
Maar ik denk dat ‘ie z’n waarde goed zal vasthouden.
Dat is geen doel op zich, maar wel een fijne bijkomstigheid
Thanks voor de reactie. Het is zeker een prachtig model!
Prachtig horloge !! Helaas door de dikte gaat mijn voorkeur uit naar een Sub, maar vooral de Lugs en de Bezelring van deze SD vind ik echt mooier dan bij een Sub.
Proficiat, ook in mijn ogen de mooiste recente duiker uit het Rolex gamma.
Qua dikte is het idd geen dresser, maar eeh, het is ook geen dresser.
Hij heeft goeie wrist présence zonder opzichtig te zijn, en de mensen die ‘m zwaar vinden zijn idd beter uit met zo’n titanium horloge uit de jaren ‘90.
Geniet van deze!
Dat hebben ze al wel eerder gedaan, volgens mij voor de DJ2.
Topper. Ik heb 'm zelf ook:)
Voor m’n 44e verjaardag (ook op garantiekaartje) 5 jaar geleden ‘gehaald’.
Omdat ik al twee Subs heb gehad sinds het jaar 2000(16610/116610) , een Deepsea en een SD 16600 was ik verkocht toen hij op Basel uitkwam in '14.
Is ook 'n keepertje bij mij. Prijzen daalden tot aan Basel 2017 toen de SD43 uit werd gebracht(mooi, maar een cyclops op 'n SD?) en er 'n productiestop volgde voor de 116600. Maakt het allemaal nóg interessanter, terwijl ik dit van tevoren ook nooit kon weten.
Veel draagplezier ermee!
Ik draag 'm 's avonds en 's weekends, als daily heb ik 'n nov '18 SLA021J1 (die ook te koop is overigens:relaxed:)
Mvrgr
Robin