Echt mooi, zeker als complete set. Ik had de mijne nooit moeten verkopen…
Ik wil er ook één.
Waw man, u zoon zal later blij zijn.
Als je hem af en toe eens draagt is dit natuurlijk nog specialer voor hem en zal hij het horloge nog meer koesteren denk ik.
Gefeliciteerd met de aanschaf! Ikzelf vind met name de omdoos en het instructieboekje er cool uitzien, maar dat terzijde. Leuk dat je een geboortejaar horloge scoort voor je zoon.
Dit is dan wel weer jammer, die uitspraak. Die alleen te verifieren als je een 100-tal horloges van iedere uurwerk producent 13 jaar in een kluis legt, ze dan aanslingert, en vervolgens kijkt hoe het zit met uitval en afwijking.
Hier een interessante vraag over de MTBF, en zie dat er geen quantificeerbaar antwoord komt:
Horlogeproducenten publiceren dit niet. Ik vraag me af waarom. Misschien omdat ze het zelf niet testen?
Mooie aankoop! Mooie staat.
Schitterend, geniet ervan!
Probeer eens af en toe je drang om je ‘feiten’ te ventileren te onderdrukken
OT: wat een geweldinge aankoop Remco! Dan maar geen blauw!
Bedankt allemaal voor de mooie reacties!
Gaan dragen bij gelegenheden is wel een goed plan…
@Fate_Amenable_To_Change; dank voor het delen. Er staat helaas geen enkele conclusie in waar we wat mee kunnen. Het ene horloge is het andere niet of zo…
Ik blijf bij mijn mening
@Erik11; iets blauws komt er ook nog wel, op termijn. Heb alleen nog niets gezien waar ik 100% blij van word. Ook gisteren in Düsseldorf niet (en daar ligt bijna alles)… En bij twijfel koop ik niet meer heb ik mezelf voorgenomen
Ben benieuwd of in vader zoiets op voor mij in petto heeft.
Rijbewijs, huis, relatie, heb ik. Hmmm…
Erg mooi horloge en het doel is natuurlijk helemaal geweldig. Top Dat moment van geven, onbetaalbaar.
Eens, tegenwoordig zijn ‘alternative facts’ veel belangrijker.
Prachtige aanwinst… en een nog mooiere reden!
Erg gaaf!
Daar zal je zoon tzt erg blij van worden!
Mooi ding. Ik zou hem overigens gewoon dragen. Daar is ie voor bedoeld
Gefeliciteerd met deze icoon!! Voor mij toch ook nog steeds de mooiste kast.
Daar gaat je zoo blij mee zijn!
Het is maar net wat je belangrijk vind. Er zijn meerdere categorien die je kan testen en bekijken. Zoals met zoveel producten.
Verder wel met je eens dat ‘de 13 jaar’ niet veel zegt. Heb hier een 5je liggen zonder beurt en loopt nog prima na bijna 20jr. Benieuwd wat er allemaal al versleten is.
Topper
Dat was nou net m’n punt.
En dat is goed nieuws voor iedereen die zo’n “18 jaar in een kluis” project voor z’n kinderen wil doen. Retecool, zo’n geboortejaar horloge van je pa. Daar gaat de zoon van @Bauhaus wellicht nog eens blij mee zijn als iedereen hier al onder de zoden ligt.
Geweldig mooi hoor, gefeliciteerd! Dit vind ik samen met de laatste Explorer tot de betere Rolex modellen behoren. Nogmaals gefeliciteerd.
Prachtige klok!
Ik zou hem ook gewoon dragen: “een horloge” van je vader krijgen is cool…maar het horloge krijgen dat je vader zelf heeft gedragen heeft onschatbare waarde en is zeer persoonlijk en intiem.
Dus uit de kluis en dragen dat ding; en dan met warme hand geven!!
Daar zit wel wat in.
Ik heb zelf een Explorer, een DJ in 34 (draagt mijn vrouw) en een OP in blauw incomming. Ik heb twee zoons en een dochter, dus die drie verdelen zich op een goed moment mooi. Toch een aardig idee.