Los Bommos ! Dat is 'm !! En ja , ik zou hem dragen en op een mooi moment overhandigen!
Heel mooi exemplaar! Zal een mooi cadeau zijn bij zijn afstuderen lijkt mij.
Als ie op zijn 18e examen doet of rijbewijs op 17e dan hoop ik over 4 of 5 jaar nog wel hier rond te lopen, en velen van ons
Mooie klok, maar zoals hierboven ook al vaker staat; dragen dat ding en later zo van de pols af schenken. Anders geef je over een aantal jaar alleen een beleggingsobject door die dan ws meteen gecasht wordt. Ik heb een Omega seamaster waarvan mijn zoontje de bezel zo vaak rondgedraaid heeft dat ie er lam van geworden is zo ongeveer. Maar is straks hopelijk wel een herinnering als hij hem zelf draagt.
Ik zou hem in dit geval ook dragen, omdat die al gedragen is.
Als die NOS geweest was, had ik het zo gelaten. Mede omdat ik geen standaard horloge draag en het dan één van de vele zou zijn.
Heb zelf op de geboortedag van mijn zoon een horloge gekocht. Is mijn dierbaarste horloge en elke verjaardag kijken we er samen naar.
Dat zeg ik niet. Live long and prosper, uiteraard.
Maar er kan ooit een dag komen dat hij er nog is en jij niet meer, en dat ie dat ding dan koestert als niets anders. Ik zou willen dat ik zoiets van mijn vader over had, laat ik het zo stellen.
Wat een lekker horloge is dat toch. Idd zoveel mooier dan met die dikke lugs. Sterkte met niet dragen
Inmiddels toch de band maar eens op maat gemaakt om voorzichtig te dragen. Erg lang stil liggen is misschien ook niet goed.
De band voelt minder solide aan dan van mân Explorer uit 2016, maar is wel heel comfortabel.
De twee regels tekst vind ik top, mooier in balans dan de â4-linersâ.
Smullen dus. Nu voor mij, later voor mân zoon
Klassieker Remco. Heel fraai zo zonder poespas.
Is een DJ 34mm niet gewoon een date?
Je hebt gelijk, is een date.
Cult sub - persoonlijk vind ik die het mooist, 2 of 4-liner
Mooi en fullset - beter wordt het niet
Heel mooi. Na de 5513 de mooiste Rolex voor mij.
Mooi man
Tijdloos model, maar de band/sluiting is inderdaad wel verbeterd in de nieuwe modellen. Nooit meer weg doen deze!
Heb de mijne enkele jaren geleden ook verkocht en nu nog altijd spijt van!
Dijk van een klok! Prachtig!
Geweldige Rolex. Eens dat de slankere kast wat mooier is dan de moderne. Zou ook beter bij mijn pols (17cm) passen. Daarbij vind ik de moderne sluiting dan weer net wat mooier. Echt een tophorloge, een van de mooiste duikhorloges ooit.
Prachtige aanwist!
Maare⊠toen ik 12 was kocht ik een camel watch met daarin een eta werkje, die heeft tot na de unief dagelijks aan mân pols gezeten en daarna tot vorig jaar nog prima gelopen zonder enig onderhoud. Vorig jaar zat de rotor wat los en heb ik een onderhhoudje laten doenâŠ