Beste enablers,
Gisteren was een nieuw dieptepunt in mijn verslaving. Ik ben er niet trots op, maar ik ben hervallen… en nog wel voor mijn grail…
Na de aankoop snel maar even een cocktail drinken met de vriendin om mijn zwak moment te bespreken
Ze dacht werkelijk dat ik aan het luisteren was toen ze de lijst met cocktails op het menu doorliep. Zalig naief…
Deze morgen even wat betere foto’s genomen en ik kan niet geloven dat dit horloge uit 2007 is. Zo goed als perfecte staat. Wat doe ik mis met mijn horloges…
Samen met de explorer 1. Met deze set heb ik een horloge voor elke situatie.
Mijn vriendin had ondertussen door dat ik geen oog/oor had voor haar en heeft het opgegeven. Mijn tweede liefde vond het wel de moeite om te komen kijken
Nu wordt het wennen aan de volgende fase in deze hobby. Het kopen van horloges is nu even gedaan. Er is niets binnen mijn financiele grenzen wat ik echt nog absoluut wil hebben. Nu enkel maar genieten, niet verlangen. Vijf jaar geleden, tijdens de zoektocht voor een horloge voor mijn vader, droomde ik om tegen nu een tag heuer aquaracer te hebben. Dat is gelukt, maar ik had niet durven dromen dat deze hobby zo uit de hand zou lopen
En last but not least: bedankje voor de mensen bij Steiner. Ik werd goed en snel geholpen. Top ervaring
Fijn eindejaar nog iedereen!