NA: Rolex submariner 16610

Ik bedoelde een ander “setje”

http://www.ballinnn.com/wp-content/uploads/2014/02/PhotoGrid_1391870922588.jpg

1 like

Mijn beste,

Prachtig hoor!!
Hier zal je lang plezier van hebben!!
Veel draag-genot dan ook met deze robuuste beauty.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooi “merk” honden :joy::joy::joy:

4 likes

Gefeliciteerd en geniet van je NA

Van harte beterschap. Er bestaan goede praatgroepen hoor. Hier kan je al dan niet anoniem proberen erover te praten. :ok_hand:

Wat een prachtige hond!

1 like

Prachtig horloge !

6 likes

Heel gaaf zeg, misschien eens overwegen om een wat mooiere horloge kist aan te schaffen, deze doet je collectie te niet zo op de foto’s

Mooie wijze om het jaar af te sluiten, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel draag plezier ermee. Prachtige foto met hond, is geweldig :smile:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd!

Goede tip. Ga ik dit jaar eens werknvan maken. :grinning:

Ik heb ondertussen een maand kunnen genieten van de sub, maar hij blijft 5 seconden per dag winnen. Is dit aanvaardbaar voor een horloge van 12jaar oud?
Zou het zonde vinden om hem nu al enkele weken kwijt te zijn voor onderhoud.

Een nieuwe Rolex mag zelfs volgens hun norm -1 tot +5 per dag doen, dus waar hebben we het over?

Niks aan de hand joh.

Dacht dit ook. Maar als ik hier soms lees dat sommigen spreken over 1 sec per dag, begon ik te twijfelen.

1 like

@ThaPapper heeft een keer mooi gerelativeerd.

Er zitten 86400 seconden in een dag en jij hebt het over 0.00005787% daarvan. +5 is prima, maar als je je eraan stoort kun je hem laten servicen.

1 like

Probleem is: +5sec per dag cuts into my drinking time

Storen doet het me niet, zeker niet als het aanvaardbaar zou zijn.

1 like

Haha! :beers:

:white_check_mark:

Wat als iemand nu aan je vraagt; ‘wauw, je hebt een twaalf jaar oud Rolex horloge en hij loopt nog steeds binnen de moderne standaard!?!’

#omdenken.

Klopt. Zo kan/moet je het ook zien.

In mijn achterhoofd speelt een beetje dat hij van een grey dealer komt. Met certificaat en dealer met goede reputatie. Maar mijn OCD komt dan toch boven. Ik ben vaak pas gerust bij 100% zekerheid. Als productieplanner geen leuke eigenschap😂

Bij de afwijking begon ik dan weer te stressen. Je wilt niet weten hoe snel ik zocht naar het kroontje in het glas op 6h.

3 likes

Ik ben wandelen en heb niet het hele draadje gelezen maar wanneer het je stoort (hetgeen ik me goed kan voorstellen), even de staat van het uurwerkje laten checken en wanneer in goede staat is, laten afregelen.
1 tot 2 sec per dag moet makkelijk haalbaar zijn. :+1: